@begumm selamlar, ben de hep bunu merak ediyordum. Forumda genelde okuduğum tecrübeler hep uzun yıllar sektör tecrübesi olan kişilerdi. Kendi tecrübemle birlikte 30 yaşını geçmemiş, 2-3 senelik sektör tecrübesi ile de daha Amerika'ya gitmeden iş bulunabildiğini öğrendim. Tabi ki burada da bahsedildiği gibi SSN ve çalışma izni çok önemli 🙂 Onun haricinde bana da diplomam vs. sorulmadı. Kendi iş tecrübemi karşı tarafa doğru bir şekilde aktararak Jr. pozisyonda kendi alanımda bir işe kabul aldım.