@begumm selamlar, ben de hep bunu merak ediyordum. Forumda genelde okuduğum tecrübeler hep uzun yıllar sektör tecrübesi olan kişilerdi. Kendi tecrübemle birlikte 30 yaşını geçmemiş, 2-3 senelik sektör tecrübesi ile de daha Amerika'ya gitmeden iş bulunabildiğini öğrendim. Tabi ki burada da bahsedildiği gibi SSN ve çalışma izni çok önemli 🙂 Onun haricinde bana da diplomam vs. sorulmadı. Kendi iş tecrübemi karşı tarafa doğru bir şekilde aktararak Jr. pozisyonda kendi alanımda bir işe kabul aldım.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
S