Arkadaşlar herkese merhaba , j1 vizesiyle abd gidemeyince başka yollar bakmaya başladım ve uzun süredir duyduğum h2b vizesini detaylı araştırmaya başladım . Bu vize türüyle yakın zamanda iş bulup gitmiş kişiler deneyimlerini aktarırsa minnet duyarım . Ayrıca bu yolla gitmeyi düşünen arkadaşlar ile de birlikte bu yolda yürümek isterim. İyi forumlar
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
Samet Erturan tarafından gönderilen iletiler
-
RE: (H) Geçici Çalışma ve Staj Vizeleri (H2-A, H2-B ve H3)Çalışma Vizeleri (H içinde yayımlandı