@cemalkt
Merhaba hocam. Ben green kart kazananıyım fakat çekiliş formunda evli kısmını işaretlememişim. Ve bunun da direkt elenme sebebi olduğu söyleniyor. DS260 formunu tam ve eksiksiz doldurdum. Mülakata girmek mi yoksa hiç bu riski almamak mı gerekiyor? Çoğu kişi girersen elenirsin diyor. Ben de vazgeçmek üzereyim bilgisi ve fikri olan lütfen yazsın.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
S
SAMERbey tarafından gönderilen tartışmalı iletiler
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı