Girne doğumluyum, e-devletten alacagim doğum belgem de girne kktc olarak yazıyor ama mülakatta benden ekstra bir belge talep ederler mi ? KKTC konsolosluğuna sordum, vatandaş olmadığınız için buradan belge alamazsınız minvalinde bir cevap aldım. Yine de hastaneden doğum raporu gibi bir şey almalı mıyım ?
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
R