100 de 1 olan şansım için ümitlenmekteydi belki de hata... Keşke meksikalı olsaydım. Sınırı geçerdim. Burda sınırı geçince savaş orda ise özgürlük. Neyse...
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
Resta tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crywolf34
Ben bilgisayar mühendisiyim. Aylık 3500 lira kazanıyorum. Bu paranın karşılığı 800 dolar. Yeni bir donanım çıktığında ve ya yeni bir şey almak isteiğimde işler istediğim gibi olmuyor. Bence tek çare gibi görünüyor.