• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. ramazancoskun77
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    R
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 31
    • En İyi 17
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    ramazancoskun77 tarafından gönderilen iletiler

    • RE: f1 vizesi ile ssn alıp çalışmak?

      Bir çok arkadaşım şu an wat ile aldılları ssn i dil okulı ile gelip kullanabiliyolar tüm appleri açıp çalışabiliyolar
      Bu yasal değil ama vergi zamanı tax yaptırıp hesaplar kapanmadan vergi ödeyip devam ediyolar ancak geçen gün managerim den öğrendim böyle bir durumda iken green kartlı biriyle evlenirseniz problem olabiliyomuş ve eğer eb 3 gibi vasıfsız yoldan sponsor ile green kart almal isterseniz bu büyük problem. Çünkü avukatlar ilk bunu soruyolar ssn ile çalıştın mı
      Amerika da dil okulları 2 ye ayrılıyor
      Eğer siz bir üni ya da college a giderseniz oradaki esl progmına katılıp dil öğrenirken kampüs içinde ders dönemindeyken haftada 20 saat
      Ders dönemi dışında 40 saat çalışabilirsiniz
      Ve ayrıca bir dönem sonra bir avukatla fakirleştim sebebiyle 1 yıllık çalışma iznine başvurabilirsiniz
      Yanlış bilmiyosam 2 yıla da çıkmış olabilir
      Yasal yollarda kalın bence ya da nakit çalışmaya bakın çünki bunların problem olma ihtimali her zaman var

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      R
      ramazancoskun77
    • RE: Bankacılık Sistemi ve Banka Hesap Çeşitleri

      North bergende boa için randevu alıp gittim ve bana hesap çeşitleerini göstwrdiler bende cheking hesabı istedim 4 günde debit kart elime geçti hesap açarken sadece pasaport adres tel ve e mail istedi kredi kartı da istedim 3 ay sonra verebiliriz dedi
      Ardından 4 mayıs a randevu oluşturdu anladığım kadarııyla her şubede işler ayrı yürüyor

      Bankacılık içinde yayımlandı
      R
      ramazancoskun77
    • RE: ABD-Türkiye Arası Para Transferleri

      Selam herkese benim tebde hesabım var gelmeden evvel dolar hesabı açtım netten ve kartıma yurtdışı hesabı olarak bağladım sonra amerika da bank of america ile anlaşması olduğunu biliyordum ama para kesip kesmeyeceğinden çekerken emin olmadım bi sefer 300 dolar bir seferde 200 dolar çektim 1 dolar bile kesmedi bence gelecek kişiler parayı yanında getiripte kölesi olmayın bişey olacakmı diye

      Bankacılık içinde yayımlandı
      R
      ramazancoskun77
    • RE: FY2021 & FY2022 Administrative Process (AP durumu / İdari işlem)

      @M-Emir hayırlı uğurlu olsun

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      R
      ramazancoskun77
    • RE: FY2021 & FY2022 Administrative Process (AP durumu / İdari işlem)

      selam arkadaşlar sürecin tamamı şu şekilde oldu

      10 kasım da idari işleme kaldın dediler ankara konsolos görüşmemde
      12 kasımda mail geldi ve hemen cevapladım
      19 kasımda case lust upteded güncellendi
      29 aralıkta idari işlem tamamlandı diye mail aldım ve pasaportumla birlikte birkaç belge ankaraya gönderdim
      5 ocakta pasaportumu beşiktaş ptt ye iade ettiler ve işlemi yapamadıklarını istanbul a göndermem gerektiğini söylediler ceac ta durum ap
      7 ocakta pasaportumu teslim alıp alt kattan istanbula gönderdim hala durum ap
      26 ocakta case tarihim güncellendi durum ap
      28 ocak bugün nihayet ceac issued oldu ve saat 4 gibi kargo bildirimi aldım şaşırtıcı olan ptt ye baktığımda kargo ankaradan yani istanbul geri ankaraya göndermiş pasaportumu
      insanı gerçekten yıpratan bir süreç oldu arkadaşım salı günü mülakat gördü ve cumartesi uçağa bindi sadece 4 gün sürdü benim toplam 3 ay olcak
      ALLAH bu süreçteki herkesin yardımcısı olsun umarım tez zamanda herkes hayırlı haberler alır

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      R
      ramazancoskun77
    • RE: Dv-2023 talihlisi, tahminen ne zaman ABD'ye gidebilir?

      @emre-c-kara kardeşim ben yeni geldim sayılır inan askerde bu işlemleri çok daha kolay yaparsın zman çok
      Zaten 1 ay sonra eline akıllı telini alıyon git gel bir an önce

      Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
      R
      ramazancoskun77
    • RE: ABD-Türkiye Arası Para Transferleri

      arkadaşlar bu teb banka kartına abd de boa atn sinden para yatırılabiliyomu peki

      Bankacılık içinde yayımlandı
      R
      ramazancoskun77
    • RE: FY2021 & FY2022 Administrative Process (AP durumu / İdari işlem)

      Hayır ben ankarada görüşme yaptım idari işlem bitince pasaportumu oraya gönderdim onlarda bana geri gönderip istanbulma göndeermemi söylediler bu aralar f1 vizesine sadece istanbul bakıyo anladoğım kadarıyla bu yüzden istanbula attılar topu

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      R
      ramazancoskun77
    • RE: FY2021 & FY2022 Administrative Process (AP durumu / İdari işlem)

      Vizem elime geçince durumun tamamını paylaşacam ama idari işlem bitti diye seviniyodum refused den ap oldu 20 gündür ap şeklinde pasaportumu da bu arada ankara dan istanbul a aldılar daha önce konsolosta çalışan bir kişiyle konuştum konsoloslukta kendi özelinde ap sürecinde bazı araştırmalar yaparak vize basılma sürecini geciktirebilirmiş

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      R
      ramazancoskun77
    • RE: FY2021 & FY2022 Administrative Process (AP durumu / İdari işlem)

      @M-Emir kesinlikle
      Bu arada benimde 29 aralıkta mail geldi ve ap oldu ancak hala pasaportuma vize basıp göndermediler aradan nerdeyse 20 gün geçti

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      R
      ramazancoskun77
    • RE: Seyahat Sağlık Sigortası

      arkadaşlar f1 ile amerikaya giderken sağlık sigortası yapmak zorundamıyız

      Yolculuk içinde yayımlandı
      R
      ramazancoskun77
    • RE: (F/M) Öğrenci Vizeleri

      @mydream çok saol peki master gibi programlarla ilgili bilgin var mı mesala benim iyi bir ingilizce sonrası hedefim master yapmaktı ama 3 aylık kurs yetmez gibi geliyo bana ingilizce seviyem düşük

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      R
      ramazancoskun77
    • RE: (F/M) Öğrenci Vizeleri

      Arkadaşlar dil okulum nisanda bitecek kalabilmek içim eylül ayında başlayacak bir kursa kayıt olsam orda problem olur mu 5 ay gibi bir süre boşlluk olunca problem çıkar mı

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      R
      ramazancoskun77
    • RE: FY2021 & FY2022 Administrative Process (AP durumu / İdari işlem)

      @Huseyin-Yurtseven saol kardeşim tez zamanda gelir haberin inşallah

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      R
      ramazancoskun77
    • RE: FY2021 & FY2022 Administrative Process (AP durumu / İdari işlem)

      @gucarslan çok saol bro

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      R
      ramazancoskun77
    • RE: FY2021 & FY2022 Administrative Process (AP durumu / İdari işlem)

      Selam arkadaşlar ben de nihayet 49 gün sonunda idari işlem bitti denilen maili aldım bana destek olan forumdaki herkesten Allah razı olsun bende abd hayatım boyunca öğrendiğim şeyler hakkımda burda elimden geleni yapmaya devam edecem

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      R
      ramazancoskun77
    • RE: FY2021 & FY2022 Administrative Process (AP durumu / İdari işlem)

      Hayırlısı olsun arkadaşım insanı yıpratan bir süreç

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      R
      ramazancoskun77
    • RE: FY2021 & FY2022 Administrative Process (AP durumu / İdari işlem)

      Yarın yeni bir umut inşallah bu hafta hepimiz mailleri alırız

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      R
      ramazancoskun77
    • RE: FY2021 & FY2022 Administrative Process (AP durumu / İdari işlem)

      Aynı benim 1 kez 19 kasım lust upteded oldu daha da ne arayan var ne soran

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      R
      ramazancoskun77
    • RE: FY2021 & FY2022 Administrative Process (AP durumu / İdari işlem)

      konsolosa hiç sorma şansın oldumu aga ne zaman sonuçlanır falan diye

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      R
      ramazancoskun77
    • 1
    • 2
    • 1 / 2