Bir çok arkadaşım şu an wat ile aldılları ssn i dil okulı ile gelip kullanabiliyolar tüm appleri açıp çalışabiliyolar
Bu yasal değil ama vergi zamanı tax yaptırıp hesaplar kapanmadan vergi ödeyip devam ediyolar ancak geçen gün managerim den öğrendim böyle bir durumda iken green kartlı biriyle evlenirseniz problem olabiliyomuş ve eğer eb 3 gibi vasıfsız yoldan sponsor ile green kart almal isterseniz bu büyük problem. Çünkü avukatlar ilk bunu soruyolar ssn ile çalıştın mı
Amerika da dil okulları 2 ye ayrılıyor
Eğer siz bir üni ya da college a giderseniz oradaki esl progmına katılıp dil öğrenirken kampüs içinde ders dönemindeyken haftada 20 saat
Ders dönemi dışında 40 saat çalışabilirsiniz
Ve ayrıca bir dönem sonra bir avukatla fakirleştim sebebiyle 1 yıllık çalışma iznine başvurabilirsiniz
Yanlış bilmiyosam 2 yıla da çıkmış olabilir
Yasal yollarda kalın bence ya da nakit çalışmaya bakın çünki bunların problem olma ihtimali her zaman var
ramazancoskun77 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: f1 vizesi ile ssn alıp çalışmak?Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
-
RE: Bankacılık Sistemi ve Banka Hesap ÇeşitleriBankacılık içinde yayımlandı
North bergende boa için randevu alıp gittim ve bana hesap çeşitleerini göstwrdiler bende cheking hesabı istedim 4 günde debit kart elime geçti hesap açarken sadece pasaport adres tel ve e mail istedi kredi kartı da istedim 3 ay sonra verebiliriz dedi
Ardından 4 mayıs a randevu oluşturdu anladığım kadarııyla her şubede işler ayrı yürüyor -
RE: ABD-Türkiye Arası Para TransferleriBankacılık içinde yayımlandı
Selam herkese benim tebde hesabım var gelmeden evvel dolar hesabı açtım netten ve kartıma yurtdışı hesabı olarak bağladım sonra amerika da bank of america ile anlaşması olduğunu biliyordum ama para kesip kesmeyeceğinden çekerken emin olmadım bi sefer 300 dolar bir seferde 200 dolar çektim 1 dolar bile kesmedi bence gelecek kişiler parayı yanında getiripte kölesi olmayın bişey olacakmı diye
-
RE: FY2021 & FY2022 Administrative Process (AP durumu / İdari işlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
selam arkadaşlar sürecin tamamı şu şekilde oldu
10 kasım da idari işleme kaldın dediler ankara konsolos görüşmemde
12 kasımda mail geldi ve hemen cevapladım
19 kasımda case lust upteded güncellendi
29 aralıkta idari işlem tamamlandı diye mail aldım ve pasaportumla birlikte birkaç belge ankaraya gönderdim
5 ocakta pasaportumu beşiktaş ptt ye iade ettiler ve işlemi yapamadıklarını istanbul a göndermem gerektiğini söylediler ceac ta durum ap
7 ocakta pasaportumu teslim alıp alt kattan istanbula gönderdim hala durum ap
26 ocakta case tarihim güncellendi durum ap
28 ocak bugün nihayet ceac issued oldu ve saat 4 gibi kargo bildirimi aldım şaşırtıcı olan ptt ye baktığımda kargo ankaradan yani istanbul geri ankaraya göndermiş pasaportumu
insanı gerçekten yıpratan bir süreç oldu arkadaşım salı günü mülakat gördü ve cumartesi uçağa bindi sadece 4 gün sürdü benim toplam 3 ay olcak
ALLAH bu süreçteki herkesin yardımcısı olsun umarım tez zamanda herkes hayırlı haberler alır -
RE: Dv-2023 talihlisi, tahminen ne zaman ABD'ye gidebilir?Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
@emre-c-kara kardeşim ben yeni geldim sayılır inan askerde bu işlemleri çok daha kolay yaparsın zman çok
Zaten 1 ay sonra eline akıllı telini alıyon git gel bir an önce -
RE: ABD-Türkiye Arası Para TransferleriBankacılık içinde yayımlandı
arkadaşlar bu teb banka kartına abd de boa atn sinden para yatırılabiliyomu peki
-
RE: FY2021 & FY2022 Administrative Process (AP durumu / İdari işlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Hayır ben ankarada görüşme yaptım idari işlem bitince pasaportumu oraya gönderdim onlarda bana geri gönderip istanbulma göndeermemi söylediler bu aralar f1 vizesine sadece istanbul bakıyo anladoğım kadarıyla bu yüzden istanbula attılar topu
-
RE: FY2021 & FY2022 Administrative Process (AP durumu / İdari işlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Vizem elime geçince durumun tamamını paylaşacam ama idari işlem bitti diye seviniyodum refused den ap oldu 20 gündür ap şeklinde pasaportumu da bu arada ankara dan istanbul a aldılar daha önce konsolosta çalışan bir kişiyle konuştum konsoloslukta kendi özelinde ap sürecinde bazı araştırmalar yaparak vize basılma sürecini geciktirebilirmiş
-
RE: FY2021 & FY2022 Administrative Process (AP durumu / İdari işlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@M-Emir kesinlikle
Bu arada benimde 29 aralıkta mail geldi ve ap oldu ancak hala pasaportuma vize basıp göndermediler aradan nerdeyse 20 gün geçti -
RE: Seyahat Sağlık SigortasıYolculuk içinde yayımlandı
arkadaşlar f1 ile amerikaya giderken sağlık sigortası yapmak zorundamıyız
-
RE: (F/M) Öğrenci VizeleriÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
@mydream çok saol peki master gibi programlarla ilgili bilgin var mı mesala benim iyi bir ingilizce sonrası hedefim master yapmaktı ama 3 aylık kurs yetmez gibi geliyo bana ingilizce seviyem düşük
-
RE: (F/M) Öğrenci VizeleriÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
Arkadaşlar dil okulum nisanda bitecek kalabilmek içim eylül ayında başlayacak bir kursa kayıt olsam orda problem olur mu 5 ay gibi bir süre boşlluk olunca problem çıkar mı
-
RE: FY2021 & FY2022 Administrative Process (AP durumu / İdari işlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@Huseyin-Yurtseven saol kardeşim tez zamanda gelir haberin inşallah
-
RE: FY2021 & FY2022 Administrative Process (AP durumu / İdari işlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Selam arkadaşlar ben de nihayet 49 gün sonunda idari işlem bitti denilen maili aldım bana destek olan forumdaki herkesten Allah razı olsun bende abd hayatım boyunca öğrendiğim şeyler hakkımda burda elimden geleni yapmaya devam edecem
-
RE: FY2021 & FY2022 Administrative Process (AP durumu / İdari işlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Hayırlısı olsun arkadaşım insanı yıpratan bir süreç
-
RE: FY2021 & FY2022 Administrative Process (AP durumu / İdari işlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Yarın yeni bir umut inşallah bu hafta hepimiz mailleri alırız
-
RE: FY2021 & FY2022 Administrative Process (AP durumu / İdari işlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Aynı benim 1 kez 19 kasım lust upteded oldu daha da ne arayan var ne soran
-
RE: FY2021 & FY2022 Administrative Process (AP durumu / İdari işlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
konsolosa hiç sorma şansın oldumu aga ne zaman sonuçlanır falan diye