Merhaba ben Azerbaycan vatandaşıyım new yorkda bir collegedan master kabulü aldım eşim Türk vatandaşı 2 yaşında kızımız var. Psikologuz. Aynı zamanda bir mağazam var ama yeni açtım vergilerimi ödemeye başladım. Ailem sponsor olacak. İlk sorum şu sizce vize alma oranım ne? Şartlı kabul aldım bu arada. Vize görüşmesinde İngilizce konuşacağım. Eşim ve çocuğum için de F2ye başvurcam.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
Psika 2908 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: (F/M) Öğrenci VizeleriÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
-
RE: (F/M) Öğrenci VizeleriÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
@zbzbzb merhaba eşinizle ilgili durumda en son ne oldu acaba öne çekebildiniz mi randevuyu ben de master kabulü aldım ve eşim için öne çekme durumum var mı bunu merak ediyorum