@raltan Ben de aynı maili aldım bu sabah ( 15 nisan da mail atmıştım) . Bir cevap vermem gerekli mi bu maile bilemedim heyecandan .
Sıra schengen stresinde 
@raltan Ben de aynı maili aldım bu sabah ( 15 nisan da mail atmıştım) . Bir cevap vermem gerekli mi bu maile bilemedim heyecandan .
Sıra schengen stresinde 
@eren34 çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için . umarım dönüş alır bekleyen herkes.
@gucarslan teşekkür ederim dönüşünüz için , dün ilk defa bir vizeden red alınca (b1/b2 turistik vize) panikle ne yapmam gerektiğini bilemediğim için her şeyi sormak istedim. Çünkü red aldığımı duyan herkes keşke danışmanlarla çalışsaydın belki böyle olmazdı diyince ,aynı süreci gc içinde yaşamaktan korktum. Kendim devam ederek yanlış mı yapıyorum acaba dedim ama iletime gelen cevaplardan anladım konuyu.
@symbi0te teşekkür ederim oraya taşıyorum sorumu 
@mehmet-ünlü Merhaba , bugün yazdım bugün dönüş aldım.
Viyana da mülakata girmiş olan arkadaşlar
Sinovac aşısı geçerli mi bilgisi olan var mıdır ?