@aysegul abla selamlar çocukların yaşı kaç eğer lise ya da ortaokuldaysa düşünmeden gidin elbet alışırlar hatta ben yerinizde olsam ilkokul anaokulda olsa bile bir an önce giderdim
oz4nkilic tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV (Green Card) Çekilişinin Durdurulma Kararı (Aralık 2025)Gündem içinde yayımlandı
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı

noemin tweetinin altında herkes bunu yazmış şahıs öğrenci vizesi ile gelip 2003 te ayrılmış ne kadar doğru bilmiyorum ama eğer mahkeme bunu delil olarak sundukları ıcın yalan oldugunu tespıt ederse belkı bır ıhtımal karar senatodan gecmeyebılır ya da ıptal olabılır
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
hayatımda ilk defa başvuracaktım yeni 18 oldum diye denk gelen şansa bak

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ebaris86 bende iş bankasının visa banka kartı var kredi kartım yok ödeme yapabiliyorum değil mi burdan yurtdışına açık
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Selamlar bu 1 dolar seçeneğini hep kredi kartı ile ödeyeceksiniz lafları görüyorum normal banka kartı ile odeyemiyor muyuz kredi kartı kullanmıyorum
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Fouray selamlar abi fotoğrafı çekinmeden önce fotoğrafciya özenle belirttim hiç oynama yapmayın nasıl çıktıysa öyle gönderelim diye o da biliyorum en ufak şeyde bile dikkat ediyorlar oynamıyoruz merak etmeyin dedi sonuc böyle ortaya çıktı emin olmak için fotoğrafı çektikten sonra kendim makineden bakmak istedim gösterdi burda gözüken fotoyla aynı gozukuyordu oynamamış gibi ama bilmiyorum eğer ufak oynamalar yaptıysa
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı


merhabalar biz fotoğraf çekimimizi yaptık ailecek fakat kamera açısından dolayı gözler asimetrik çıkmış bir sorun yaratır mı acaba fotoğrafta herhangi bir sorun var mı
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@freedom, içinde söyledi: DV2027 Sohbet Odası
1 dolar değil de en azından 10 dolar olsaydı. türkiyeden başvurularda ciddi düşüş olurdu. bizim millet çoluk çocuk vermezdi o parayı.
emin ol 18-23 yaş arasındaki ünideki gençler çalışanlardan daha fazla para öder sırf şansı artsında gidebilsinler diye.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Ecehzr pasaport şartının geleceğini sanmıyorum gelseydi eğer 1 dolar gibi önceden haberi yapılırdı
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
herkese selamlar evde fotoğraf çekenler arkada beyaz bir duvarın olması ve fotoğrafın arkasında yani duvarda gölge olmaması dışında nelere dikkat ettiler ya da dikkat etmemiz gerekir teşekkürler şimdiden
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
merhabalar evde fotoğraf işini halledenlere bir sorum olacak illa birisinin bizi arka kameradan mı çekmesi lazım kendimiz selfie ile düzgün açıyla sanki arka kameradan çekilmişcesine bir fotoğraf çeksek kabul oluyor mu ellerimiz kollarımız fotoğrafta çıkmadan doğal bir şekilde evde fotoğraf çektirenlerin hepsi arka kameradan mı çekti
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
merhaba ben ekımın 3.haftası gıbı basvurumu yapabılecegım fakat onceden duyduklarıma gore ne kadar erken yapılırsa cıkma sansı o kadar artıyormus bazı yıllar surec boyle ıslemıs bu dogru mu gec yapsam bır problem cıkar mı acaba
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
merhaba örnek dv formu doldurum videosu var mı acaba
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@travelleth mayıs ayında cıktı haber 5 6 ayda getırebıleceklerını sanmıyorum bu sene olmaz bence seneye uygulanmaya baslanır
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@indica bu sene olacağını düşünmüyorum bu kadar yoğun gündemde getirmezler bence 5 ay içinde
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@nbbyr trump bu kişileri gönderdiğinde süreler kısalır mı dersiniz
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@grounddreamer bu tablo ne anlama geliyor buradaki tarihler neyi ifade ediyor
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
merhaba su an 6 7 senede anca işlemler son buluyor denıyor bunların ılerıde daha azalma ıhtımalı var mı mesela bu sene 6 7 iken seneye 4 senede basvurular sonuclanabılır mı?
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Riethian abi 18 evet cok genc bır yas fakat 7 sene sonra bende 25 olacagım 25 de az buz bır yas degıl o tırstırıyor bıraz
