• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. oz4nkilic
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 1
    • Konu 0
    • İleti 53
    • En İyi 4
    • Tartışmalı 5
    • Gruplar 0

    oz4nkilic tarafından gönderilen iletiler

    • RE: DV (Green Card) Çekilişinin Durdurulma Kararı (Aralık 2025)

      @aysegul abla selamlar çocukların yaşı kaç eğer lise ya da ortaokuldaysa düşünmeden gidin elbet alışırlar hatta ben yerinizde olsam ilkokul anaokulda olsa bile bir an önce giderdim

      Gündem içinde yayımlandı
      oz4nkilic
      oz4nkilic
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      image.png

      noemin tweetinin altında herkes bunu yazmış şahıs öğrenci vizesi ile gelip 2003 te ayrılmış ne kadar doğru bilmiyorum ama eğer mahkeme bunu delil olarak sundukları ıcın yalan oldugunu tespıt ederse belkı bır ıhtımal karar senatodan gecmeyebılır ya da ıptal olabılır

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      oz4nkilic
      oz4nkilic
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      hayatımda ilk defa başvuracaktım yeni 18 oldum diye denk gelen şansa bak 😃

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      oz4nkilic
      oz4nkilic
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @ebaris86 bende iş bankasının visa banka kartı var kredi kartım yok ödeme yapabiliyorum değil mi burdan yurtdışına açık

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      oz4nkilic
      oz4nkilic
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Selamlar bu 1 dolar seçeneğini hep kredi kartı ile ödeyeceksiniz lafları görüyorum normal banka kartı ile odeyemiyor muyuz kredi kartı kullanmıyorum

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      oz4nkilic
      oz4nkilic
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @Fouray selamlar abi fotoğrafı çekinmeden önce fotoğrafciya özenle belirttim hiç oynama yapmayın nasıl çıktıysa öyle gönderelim diye o da biliyorum en ufak şeyde bile dikkat ediyorlar oynamıyoruz merak etmeyin dedi sonuc böyle ortaya çıktı emin olmak için fotoğrafı çektikten sonra kendim makineden bakmak istedim gösterdi burda gözüken fotoyla aynı gozukuyordu oynamamış gibi ama bilmiyorum eğer ufak oynamalar yaptıysa

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      oz4nkilic
      oz4nkilic
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      image.png
      image.png

      merhabalar biz fotoğraf çekimimizi yaptık ailecek fakat kamera açısından dolayı gözler asimetrik çıkmış bir sorun yaratır mı acaba fotoğrafta herhangi bir sorun var mı

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      oz4nkilic
      oz4nkilic
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @freedom, içinde söyledi: DV2027 Sohbet Odası

      1 dolar değil de en azından 10 dolar olsaydı. türkiyeden başvurularda ciddi düşüş olurdu. bizim millet çoluk çocuk vermezdi o parayı.

      emin ol 18-23 yaş arasındaki ünideki gençler çalışanlardan daha fazla para öder sırf şansı artsında gidebilsinler diye.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      oz4nkilic
      oz4nkilic
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @Ecehzr pasaport şartının geleceğini sanmıyorum gelseydi eğer 1 dolar gibi önceden haberi yapılırdı

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      oz4nkilic
      oz4nkilic
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      herkese selamlar evde fotoğraf çekenler arkada beyaz bir duvarın olması ve fotoğrafın arkasında yani duvarda gölge olmaması dışında nelere dikkat ettiler ya da dikkat etmemiz gerekir teşekkürler şimdiden

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      oz4nkilic
      oz4nkilic
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      merhabalar evde fotoğraf işini halledenlere bir sorum olacak illa birisinin bizi arka kameradan mı çekmesi lazım kendimiz selfie ile düzgün açıyla sanki arka kameradan çekilmişcesine bir fotoğraf çeksek kabul oluyor mu ellerimiz kollarımız fotoğrafta çıkmadan doğal bir şekilde evde fotoğraf çektirenlerin hepsi arka kameradan mı çekti

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      oz4nkilic
      oz4nkilic
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      merhaba ben ekımın 3.haftası gıbı basvurumu yapabılecegım fakat onceden duyduklarıma gore ne kadar erken yapılırsa cıkma sansı o kadar artıyormus bazı yıllar surec boyle ıslemıs bu dogru mu gec yapsam bır problem cıkar mı acaba

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      oz4nkilic
      oz4nkilic
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      merhaba örnek dv formu doldurum videosu var mı acaba

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      oz4nkilic
      oz4nkilic
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @travelleth mayıs ayında cıktı haber 5 6 ayda getırebıleceklerını sanmıyorum bu sene olmaz bence seneye uygulanmaya baslanır

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      oz4nkilic
      oz4nkilic
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @indica bu sene olacağını düşünmüyorum bu kadar yoğun gündemde getirmezler bence 5 ay içinde

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      oz4nkilic
      oz4nkilic
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      @nbbyr trump bu kişileri gönderdiğinde süreler kısalır mı dersiniz

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      oz4nkilic
      oz4nkilic
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @sahin16 onaylanmalı.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      oz4nkilic
      oz4nkilic
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      @grounddreamer bu tablo ne anlama geliyor buradaki tarihler neyi ifade ediyor

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      oz4nkilic
      oz4nkilic
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      merhaba su an 6 7 senede anca işlemler son buluyor denıyor bunların ılerıde daha azalma ıhtımalı var mı mesela bu sene 6 7 iken seneye 4 senede basvurular sonuclanabılır mı?

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      oz4nkilic
      oz4nkilic
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      @Riethian abi 18 evet cok genc bır yas fakat 7 sene sonra bende 25 olacagım 25 de az buz bır yas degıl o tırstırıyor bıraz 😃

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      oz4nkilic
      oz4nkilic
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3