Arkadaşlar selam, Haftaya viyana da görüşmem var ve vizem schengen vizemi henüz konsolosluktan alamadım.20 Mayıs sağlık muayenesi ve 22 Mayıs vize mülakatım var.
2 senaryo oluşturdum.
- 22 mayıs'a kadar vizemi alabilirsem mülakta katılıp ertesi gün sağlık muayenelerimi tamamlamak.
- Senaryo ise mülakat ve muayenelerimi tarihini ileri bir tarihe planlamasını talep etmek.
2024' yılında bu 2 seçeneği ayrı ayrı deneyimlemiş kişileri gördüm.2025 yılı içerisinde mülakat tarihini geri çeken arkadaşların deneyimlerini okudum. Bu sene bu durumu yaşamış olan bir kişi var mı ? Konsolosluğa nasıl bir formatta mail attığını bilmek isterim..