• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. okyay96
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    O
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 20
    • En İyi 8
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    okyay96 tarafından gönderilen iletiler

    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @bonjour ocak ayının başında ilk evrakları yükledik 3 kere evrak eksiği maili aldık sonuç olarak temmuz ayının başında tüm evraklar approve oldu eğer eksik evrak olmasaydı 2 ay içinde onaylanacaktı diye düşünüyorum her eksik evrak süreci 2 ay uzatıyor

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      O
      okyay96
    • RE: ABD Yolunda Evlilik

      @Mrs-Cakal 1-603-334-0700 sabah saatlerinde ararsanız en fazla 15 dk içinde açıyorlar, yani TR saati ile 14.00 - 15.00 gibi akşama doğru aradığınızda çok bekliyorsunuz

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      O
      okyay96
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @crazycells teşekkür ederim umarım yılbaşına kalmadan gidebiliriz...

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      O
      okyay96
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Merhaba, bütün evraklarımız an itibariyle approved olmuş 🤲🏻 Normal süreçte interview date için mailimiz ne zaman gelir?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      O
      okyay96
    • RE: ABD Yolunda Evlilik

      Merhaba, bütün evraklarımız an itibariyle approved olmuş 🤲🏻 Normal süreçte interview date için mailimiz ne zaman gelir?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      O
      okyay96
    • RE: Family Sponsored Green Card (Aile sponsorluguyla Green Card almak)

      @crazycells

      merhabalar, ankaradan mülakat görüşmesi için tarih aldığımızda giderken bütün belgelerin orijinallerini götürmemiz gerektiği yazıyor USCIS’te. Buna sponsorumuzun belgeleri de dahil mi? Vatandaşlık kağıtları, kimliği,vergi belgeleri vs. çünkü bunların orijinallarini ABD’den buraya getirtmek çok masraflı (bu arada şuan kağıtlarımız NVC’de onay sürecinde)

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      O
      okyay96
    • RE: ABD Yolunda Evlilik

      Merhaba buradaki arkadaşlara süreçte yaşadığım sıkıntıyla alakalı bildiri vermek istedim ki kimse benim gibi mağdur olmasın evraklarım Covid-19 çıkmadan 2 gün önce NVC tarafından accepted oldu tüm payment lar tamamlandı ben de evraklarınız tamamlandı mailini bekliyordum ama 2 buçuk ay oldu hala ses seda yoktu virüsten dolayı çalışmadıklarını, belki bu yüzden gecikme yaşandığını düşünürken forumda bazı kişilerin yazdıklarını okuyunca içime kurt düştü accepted olduktan sonra sistemdeki problemden dolayı aslında bazı evraklar kabul olmuyor olabilirmiş hemen aradım konuşunca şoka girdim sponsorumun W2 veya 1099 evraklarını yüklemem gerekiyormuş ben de tüm financial evidence ların onaylandığını neden böyle bir evrak isteyip de beni maille bilgilendirmediklerini sordum aylardır bekliyorum boş boşuna çünkü bi şeyler geveledi diğer evraklarda zaten bir sorun olmadığını yalnızca bu evrağın eksik olduğunu yüklediktem kısa bir süre sonra receive yapılacağını 1 ay bile sürmeyeceğini söyledi bugün itibarıyla dosyamı yükledim add document kısmından, submit ettim ve bekliyorum birkaç saat içinde arayıp her şeyin doğru bir şekilde olup olmadığını evrağın doğru yüklenip yüklenmediğini kontrol etsinler diye arayacağım diyeceğim o ki siz siz olun hangi evrağı yüklerseniz yükleyin akabinde arayıp her şey yolunda olup olmadığını sorun çünkü bir sorun varsa eğer süreç uzuyor ve asla haberdar olamıyorsunuz sakın boş boş beklemeyin

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      O
      okyay96
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @crazycells tesekkür ederim o kadar uzun zaman oldu ki basvuralı formu bulamadım bize verilmiş bir receipt number vardı SRC ile baslıyor bu case’imize Texas’tan bakıldığını gösteriyormus yine formda okudum bu bilgiyi :)))

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      O
      okyay96
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      merhaba case’imize hangi departmanın baktığını nereden öğrenebilirim?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      O
      okyay96
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      her browserdan denedik hatta babam amerikadan denedi hic bir sekilde acilmiyor

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      O
      okyay96
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Merhabalar benim bi sorun olucaktı nvc nin sitesinde eksık evrak doldurdugumuz icin bi daha evrak istediler siteye giris yapıyprum sonra ıncomplete e bastigimda site eror veriyor ve su yazi cikiyor ( you have encountered an application error. Plaesa try again later.) yaziyor ve bu 2 haftadir boyle dosya yukleyemedigim icin hala bekliyorum surec uzuyor nvc yi aradim mail atin dediler mail attim geri donus yapmadilar

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      O
      okyay96
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Merhaba NVC’ye sponsor olan babamin I-864 formunu ve yillik tax return belgelerini yolladik geri donus yapildi ayriyetten W-2/1099 belgelerinin tumunu yollanmasini istediler.Bu belgeler tam olarak nedir bir ornegi vs var midir gorebilmemiz icin yardimci olur musunuz (yillik tax return meblagsi yeterinden bayagi yuksek buna ragmen hala destekleyici belge istiyorlar)

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      O
      okyay96
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Merhaba, en son 1 Ocak’ta yazmıştım, eksik belgeleri tamamlayıp NVC’ye yollayalı tam 51 gün oldu ve hala mail bekliyoruz.Gerçekten artık telefondaki mail kutusunu açıp boş görmekten sıkıldık...Randevu gününü bekliyoruz , Acaba bir sıkıntı mı oldu diye tereddütteyiz çünkü çok uzun sürdü.İlk başvuru tarihimiz de 15 Kasım 2018.Bir bilginiz var mı, belgeler için geri dönüş yapmaları geçen sefer 45 gün sürmüştü, eksik belgelerin doğrusunu yolladık ve 51 gün oldu neden hala bekliyoruz...

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      O
      okyay96
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      teşekkür ederim ama babasının yanında calistiçgi süreçte vergi ödememesi icin herhangi bir resmi kayıt yok calistigina dair amerikada hiç calismamis olarak gözüküyor bu durumda tax return kısmına evrak olarak ne eklemeliyiz zaten esim calismadigi icin babası sponsor oldu

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      O
      okyay96
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Nvc’ye yolladigimiz evraklar icin yaklasik 1,5 ay sonra belgelerimizin bazilarinin invalid yani gecersiz olduguna dair mail aldik.Ornegin birth certificate’im rejected olmus ben kimligimin onlu arkali fotografini cekip pdf olarak yollamistim ama ogrendim ki e-devlette nufus kayit ornegi diye bir belge varmis o birth certificate oluyormus sunu soracagim bu belgeyi e-devletten alip direkt pdf olarak mi siteye yuklemeliyim yoksa yeminli tercumana cevirtip mi yuklemem gerekli ayni sey evlilik cuzdani icin de oldu ben hem turkcesini hem ingilizcesini yuklemistim o da invalid olmus hangisini yüklemem gerekir orijinali mi yoksa yeminli tercumanın cevirmis olduğu belgeyi mi? Bir de amerikan vatandası esimin tax return’u yok amerikada babasının yanında calıstıgı icin bu belgeyi ekleyemiyoruz ona da invalid diyor onun icin ne yapmalıyız

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      O
      okyay96
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      inslh tek umudumuz o yeniden tesekur ederim

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      O
      okyay96
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      ben aradim kac kez bu islemler 5 ile 7 ay suruyo dediler bana bende sureyi asti dedim sizin icin buraya not brakicam dedi size 30 gun icinde mail gelcek dedi bana mail geldi mailde soyle yaziyo kisaca 45 gun sonra sonuclanicak diye yada 45 gun icinde

      The status of this service request is:

      On 07/09/2018, you or your representative contacted USCIS concerning your Form I-129F to notify us that you believe your case is outside of our normal processing time. Below is a summary of what we found and how the issue has been or may be resolved.

      Your case is currently being adjudicated. You should receive a notice of action* within 45 days.

      *A notice of action may be in a form of Approval Notice, Denial Notice, Transfer Notice , Request for Evidence, or Notice of Intent to Deny.

      We hope this information is helpful and appreciate your continued patience

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      O
      okyay96
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      ben suan action2 yi bekliyorum

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      O
      okyay96
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @kewanee kagitlar okunmaya alindigi gun aralik 7 ustunden nerden baksaniz 9 buvuk ay gecti hala bekliyorum kac kez aradim not braktim bana mail atilar 45 gun icinde aciklanicak diye ama artik gina geldi coktan sonuclanmis olmasi gerekiyordu eger biz bu islemi beklemek istemesek turistik vizeye basvursak nisanlim icin bu dosylaar etkilermi ne diyosunuz kafamiz cok karisik simdiden tesekurler

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      O
      okyay96
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      merhaba ben yaklasik 8 ay once nisanlilik vizesine basvurdum 2017 aralik ayinda yoladihim kagitlar okunmaya alindi diye bilgi geldi fakat o gunden beri hic bir geri donus olmadi ne yapmam gerekiyo yardimci olabilirmsiniz

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      O
      okyay96
    • 1 / 1