Merhaba,
Göçmen olmayan B2 vize türü için Eylül 2024 tarihide ödeme yaparak Ekim 2026 tarihine mülakat randevusu aldım. Mayıs 2025 te yapılan sistem değişiklğinde sisteme girip bilgilerimi claim ederek sisteme giriş yaptım. Temmuz 2025 ve Ağustos 2025
tarihlerinde yeni sisteme girdiğimde randevumu yedinden düzenleme seçeneği aktiti ve ara ara girip kontrol ediyordum fakat Eylül 2025 te sisteme girdiğimde bu seçenek kayboldu ve başvuruya devam et diye bir seçenek üzerinde de
basşvuruyu kapat yeni basşuru diye bir seçenek vardı. Başvuruya devam et seçeneğine tıklayınca çdeme adımına yönlendiriyor ödemem Eylül 2024 tarihli tutardan 7700TL gibi bir tutarı ödenmemiş gösteriyordu. Talep açtığımda randevumun aktif sistemde
göründüğünü Ekim 2026 olarak görüntüledikleri cevabını aldım. Daha sonra geçen hafta yani ekim 2025 içerisinde ek randevu kontenjanı açılacaı ve sisteme girip randevu tarihimi erkene çekme ihitimalimin olduğuna dair bir mail aldım.
Sisteme bir çok kez girdim ama randevum sistemde görünmüyordu, randevu tarihini değiştirme ile ilgili talep açtım ama cevaplanmadı. Ben de ek kontenjanları kaçırmayım diye düşünerek sistemde başvuruyu kapat dedim fakat mail ile Ekim 2026 tarihli
randevunuz iptal edilmiştir diye bir mail geldi.
Şu anki durumda tamamen randevum iptal edilmiş mi oluyor? Bu durumu düzeltebilir miyim. Ödemeyi Eylül 2025 te yaptığım için 1 yıl geçti bu yatırdığım tutar yanmış mı oluyor? Ayrıca yeniden başvuru açıp ilerlemek istediğimde 1 yıl önce doldurduğum DS-160
belgem geçerli olur mu yeniden mi doldurmam gerekiyor?
Açıkcası biraz yeni sistemi tanımamanın azizliği ile yaptım.
Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.