@kwhatever gerekmiyor.
ogogo tarafından gönderilen iletiler
-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
@beklee
8 Haziran'da turist vize başvurusunu yaptım, 12 Haziran'da parmak izi verdim. 14.07onay aldım, pasaportu 10 günde geri aldım. 13 Eylül Kanada gidiş, 18 Eylül online başvuru ve TR'e dönüş. 3 ekim izin onayı hocam. -
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
Arkadaşlar Merhaba,
An itibari ile 3 yıllık çalışma iznini aldık. Tüm bu süreçte forumda paylaşılan tüm bilgi paydaşlarına teşekkür ediyorum. Her hangi bir sorunuz olması durumda her zaman bildiğimi paylaşırım. Herkese bol şanslar diliyorum. -
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
@CLK merhaba, 1 ekim tarihinde correspondance geldi, henüz bir gelişme yok bende de.
-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
arkadaşlar merhaba, başvuru yapıp dönenlerden başka haber yok mu ? süreçleri paylaşmak adına soruyorum.
-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhaba, bende hep olumlu düşünerek başvuruma devam ediyorum ancak bir sorum olacak ; bu red verme olayı gerçekten can sıktı, red alan bir tanıdığınız var mıdır ? -miş -mış'lı cümlerlerden gına geldi içim karardı

-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
@About-You çok güzel haber
bende 13'ünde gidiyorum, 1 hafta kalarak başvuru yapacağım 
-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhaba, vizesi çıkan ve çalışma izni başvurusu için gitmeyi düşünen varsa uçak biletlerini bir an önce almasını şiddetle tavsiye ederim. Fiyatlar inanılmaz artış gösteriyor.
-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
@gökhanbilgili Merhaba, online döküm aldım, imza veya kaşe ihtiyacı olmadan yükledim.
-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
@eshat Niyet mektubu hariç tüm dökümanları Türkçe verdim.
-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
@ihsanozlen Merhaba, Niyet mektubu hariç tüm dökümanları Türkçe dilinde yükledim. İstanbul'da oturduğum için parmak izi ve fotoğrafı İstanbul VFS'den tamamladım.
-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
Arkadaşlar Merhaba,
8 Haziran'da başvuru yaptım, 12 Haziran'da parmak izi verdim. Bugün (14.07) onay aldım, pasaportu göndermemi istiyorlar. Yakın zamanda başvuru yapan veya yapacak olan varsa süre açısından bilgi vermek istedim.
Not: Turist vize başvurusu -
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
@katafalk2 ben 8 Haziran'da gittim, parmak izi ve fotoğrafı tek seferde aldılar. bu arada turist vizesine başvurdum, bana uygulananı anlatmak istedim

-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
@katafalk2 merhaba, size bir link geliyor, oradan vfs yönlendiriliyorsunuz ve randevu alıyorsunuz.
-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
@akmstdm Schengen gibi bir durum olmadığını biliyorum. yanlışsam bilenler düzeltebilir tabii. ancak giden arkadaşlara sorduğumda şu aşamada gerek olmadığını söylemişlerdi.
-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
@akmstdm Merhaba, Maaş bordrolarımı ve borsa bakiye bilgilerimi Türkçe olarak gönderdim. başvurumda uçak ve otel rezervasyonu yapmadım ancak niyet mektubunda yazdım. bu arada başvurum sonuçlanmadı o ayrı konu

-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
Arkadaşlar Merhaba, 04.06.2023 Tarihinde online başvuruyu tamamladım, 08.06.2023 Tarihinde de parmak izi ve biyometrik fotoğraf işlerini tamamladım. şimdi beklemedeyiz bakalım.