• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. ogogo
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 19
    • En İyi 9
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    ogogo tarafından gönderilen iletiler

    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @kwhatever gerekmiyor.

      Kanada içinde yayımlandı
      ogogo
      ogogo
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @beklee
      8 Haziran'da turist vize başvurusunu yaptım, 12 Haziran'da parmak izi verdim. 14.07onay aldım, pasaportu 10 günde geri aldım. 13 Eylül Kanada gidiş, 18 Eylül online başvuru ve TR'e dönüş. 3 ekim izin onayı hocam.

      Kanada içinde yayımlandı
      ogogo
      ogogo
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      Arkadaşlar Merhaba,
      An itibari ile 3 yıllık çalışma iznini aldık. Tüm bu süreçte forumda paylaşılan tüm bilgi paydaşlarına teşekkür ediyorum. Her hangi bir sorunuz olması durumda her zaman bildiğimi paylaşırım. Herkese bol şanslar diliyorum.

      Kanada içinde yayımlandı
      ogogo
      ogogo
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @CLK merhaba, 1 ekim tarihinde correspondance geldi, henüz bir gelişme yok bende de.

      Kanada içinde yayımlandı
      ogogo
      ogogo
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      arkadaşlar merhaba, başvuru yapıp dönenlerden başka haber yok mu ? süreçleri paylaşmak adına soruyorum.

      Kanada içinde yayımlandı
      ogogo
      ogogo
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      Arkadaşlar merhaba, bende hep olumlu düşünerek başvuruma devam ediyorum ancak bir sorum olacak ; bu red verme olayı gerçekten can sıktı, red alan bir tanıdığınız var mıdır ? -miş -mış'lı cümlerlerden gına geldi içim karardı 🙂

      Kanada içinde yayımlandı
      ogogo
      ogogo
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      direkt uçuş, Montreal'a 🙂

      Kanada içinde yayımlandı
      ogogo
      ogogo
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @About-You çok güzel haber 🙂 bende 13'ünde gidiyorum, 1 hafta kalarak başvuru yapacağım 🙂

      Kanada içinde yayımlandı
      ogogo
      ogogo
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      Arkadaşlar merhaba, vizesi çıkan ve çalışma izni başvurusu için gitmeyi düşünen varsa uçak biletlerini bir an önce almasını şiddetle tavsiye ederim. Fiyatlar inanılmaz artış gösteriyor.

      Kanada içinde yayımlandı
      ogogo
      ogogo
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @gökhanbilgili Merhaba, online döküm aldım, imza veya kaşe ihtiyacı olmadan yükledim.

      Kanada içinde yayımlandı
      ogogo
      ogogo
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @eshat Ben teşekkür ederim, darısı size 🙂

      Kanada içinde yayımlandı
      ogogo
      ogogo
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @eshat Niyet mektubu hariç tüm dökümanları Türkçe verdim.

      Kanada içinde yayımlandı
      ogogo
      ogogo
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @ihsanozlen Merhaba, Niyet mektubu hariç tüm dökümanları Türkçe dilinde yükledim. İstanbul'da oturduğum için parmak izi ve fotoğrafı İstanbul VFS'den tamamladım.

      Kanada içinde yayımlandı
      ogogo
      ogogo
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      Arkadaşlar Merhaba,

      8 Haziran'da başvuru yaptım, 12 Haziran'da parmak izi verdim. Bugün (14.07) onay aldım, pasaportu göndermemi istiyorlar. Yakın zamanda başvuru yapan veya yapacak olan varsa süre açısından bilgi vermek istedim.
      Not: Turist vize başvurusu

      Kanada içinde yayımlandı
      ogogo
      ogogo
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @katafalk2 ben 8 Haziran'da gittim, parmak izi ve fotoğrafı tek seferde aldılar. bu arada turist vizesine başvurdum, bana uygulananı anlatmak istedim 🙂

      Kanada içinde yayımlandı
      ogogo
      ogogo
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @katafalk2 merhaba, size bir link geliyor, oradan vfs yönlendiriliyorsunuz ve randevu alıyorsunuz.

      Kanada içinde yayımlandı
      ogogo
      ogogo
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @akmstdm Schengen gibi bir durum olmadığını biliyorum. yanlışsam bilenler düzeltebilir tabii. ancak giden arkadaşlara sorduğumda şu aşamada gerek olmadığını söylemişlerdi.

      Kanada içinde yayımlandı
      ogogo
      ogogo
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @akmstdm Merhaba, Maaş bordrolarımı ve borsa bakiye bilgilerimi Türkçe olarak gönderdim. başvurumda uçak ve otel rezervasyonu yapmadım ancak niyet mektubunda yazdım. bu arada başvurum sonuçlanmadı o ayrı konu 🙂

      Kanada içinde yayımlandı
      ogogo
      ogogo
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      Arkadaşlar Merhaba, 04.06.2023 Tarihinde online başvuruyu tamamladım, 08.06.2023 Tarihinde de parmak izi ve biyometrik fotoğraf işlerini tamamladım. şimdi beklemedeyiz bakalım.

      Kanada içinde yayımlandı
      ogogo
      ogogo
    • 1 / 1