Merhabalar, temmuz ayinda henuz kredi skorum yokken finance ile arac aldim. Kredi skorum olustu refinance yapmak istiyorum. Nerelere basvurabilirim ? Credit karmanin onerdigi caribou gibi refinance yapan sirketlere basvurmam yeterli mi? nasil bir yol izlemeliyim konusunda yardimci olabilir misiniz?