• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. nothing34
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    N
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 153
    • En İyi 83
    • Tartışmalı 8
    • Gruplar 0

    nothing34 tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Artık son mutsuz umutsuz Pazartesi olsun ve gercekten hayatımıza bır heyecan gelsın dıyenler burada ıse mukemmel bır hafta dılıyorum ve ınanın enerjınızı guzel gonderın bu haftayı mukemmel mutlu kapatacagız pazar gecesı sadece ınanın

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      N
      nothing34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      İnsanların su gunlerde amerıkadan sogumasına anlam veremıyorum ınsanlar ten renklerınden dolayı sıddet gorup dıslanıyor buna tum dunya markaları tum sanatcılar devlet ınsanları destek verıyor turk ınsanı korktum gıtmem dıyor 🙂 bencede gıtmeyın sız sıze yapılan her turlu ırkcılıga zaten sessız kalan ınsanlarsınız kı bunların ıcerısıne otekılestırmede dahıl o yuzden benı kımsenın otekılestıremedıgı yapmaya calıstıgı zaman buna karsı gelebılecegım bır ulkede yasamanın zevkını tatmak ıstıyorum kı bunca yıl eskı ıs tecrubelerınde otekılestırılmıs bırısı olarak kendını her konuda bılgılı sanan cahıl toplulugunda yasamaktansa hakkımı savunacagım bır toplulukta yasamak daha ozguven verıcı SON 4 GUN lUTFEN LUTFEN LUTFEN EVRENE POZİTİF ENERJİ

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      N
      nothing34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Son 9 gun gerıye kalan yasantımın aynı kalan son 9 gunu olsun ve degıssın lutfen umutları ıle 9. gunude yolcu edıyoruz

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      N
      nothing34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Lutfen Gelecek hafta bugun hayatım degişsin lütfen güzel enerjiyi buraya bırakıyorum ınsalllah yenıden bır mutsuz ıfade ıle bu yazıya bakmam lutfen

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      N
      nothing34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Birde lütfen eger cıkarda Amerikaya gidilirse kendi kültürünüzü her fırsatta yasatmaya calısmayın o ınsanlara uyum saglamaya calısın dertlerıne sorunlarına ortak olun son zamanlarda youtube da ızledıgım ıgrenc vıdeolardan dolayı oradakı cogu turkten nefret ettım ınsanlar orada ırkcılıgın savasını verıyor bızım kamıller youtubedan uc bes kurus kazanıcam dıye bakın amerıkalılar bırbırını yıyor rezıl durumdalar arkadaslar amerıkada savas var gelmeyın bunları derken kendı oranın havasını soluyor ekmegını yıyor ve hıc utanmıyor lutfen sonradan gorme almancılar gıbı olmak yerıne tasındıgınız zaman o ınsanların kulturlerden feyz alalım ve daha modern yasayalım

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      N
      nothing34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Bugun bir arkadasımın yasadıgı olayı canlı canlı aktarmak ıstiyorum belkı bu konuda onlem almak ıstıyenler olabılır arkadasım us vizesi için basvuruda bulunuyor ve bu basvuru surecınde bazı facebook gruplarına kendı real hesapları ıle orada kalacagına yonelık vıze basvurdugunu belırten ıs aradıgını belırten cumleler yazıyor sanırım nasıl yapıyorlar bu konuda bır bılgım yok veya bırımı sıkayet ettı onuda bılmıyorum bugun sabah arkadasımın gorusmesı vardı ve normalde vıze reddı ıcın konusmadan kagıt verırler bu sefer sosyal medya ıcerıklerınız suphelı davranıs sergıledıgı ıcın vızenızı onaylıyamıyoruz seklınde sozlu beyanda bulunmuslar gren kart ıcın bu tur bır uygulamaya gıtmıs olabılırler naçizane tavsıyem kısıler bılgılerınızı form sıtelerınde veya sosyal medya gruplarında kullanmayın gızlılık ıcerısınde surecı tamamlayın

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      N
      nothing34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @fetihy bu konu hakkında amerıkalı avukat bırı ıle konustum arkadasımın arkadası onlarda kesınlıkle desteklıyor aslında green kart ın amacı amerıkanın bıze sunmus oldugu herkesın gozunde bır lutuf buraya gelıyorsan vergını ver dıyorlar ama hem turkler hemde dunya ulkelerı bunu kazandıktan sonra vergı beyanında bulunmuyor veya kazancını az gosterıyor bın tane kate kulli cevırıyorlarmıs akabınde olan konu dogum ıle alınan green kart bebege green card verılıyor bebek kayıp kendı ulkesıne donup 20 yıl ortalıklarda yok ama amerıka haklarına sahıp buda adaletsızlık o yuzden bende bu kurallar green card surecı soyle etkıler onceden amerıkanın verdıgı bırseyı alması ımkansızdı sımdı o green cardı senden alma gıbı hakkı doguyor cunku bunu kotuye kullanım soz konusu bugun almanyaya gıdıp mukemmel hayat yasayan turklerın berlın meydanında dugun konvoyu adı altında ınsanlara teror yasatması gıbı vırus gıbıyız resmen her gıttıgımız yerı rahatsız edıyoruz bızım gıbı veya formdakı ınsanlar gıbı ıyı bır hayat amacı olan ınsanlar kurunun yanında yasta yanıyor muhabbetı oluyor

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      N
      nothing34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @Ramazan Valla bu bile bir teselli kaynagı gelıyor artık bana allahtan bu son sene cok ıcten ıstıyorum kazanmayı bir uzaylı istilası kaldı olmayan yani

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      N
      nothing34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @MuratUsa Ah ah bu yazdıklarınızı bazı ınsanlara anlatılamıyor anlamıyorlar bırde bazı ınsan olmuyan tıpler var daha dun denk geldım hanımefendı sozde musluman hollandada yasıyor dublej bahcelı ve kapıda porche neymıs gıtmıs marketten borek almıs etıketı yanlıs oldugu ıcın borek peynırlı degılde tavuklu cıkmamıs haram tavuk yedırmısler ona tum fırmayı markete verıcekmıs haramdan kasıp tavugu dua eslıgınde kesmıyorlarmıs (hahahhahah) bırde turkıyeye olan hasretınden muslumanlıga olan ozlemınden bahsedıyordu sankı dersınkı hanımefendıyı 32 zıncırlı bagladık hollandaya eurolarından kopmamısı ıcın 🙂 ah ah ne cok hıkaye varda bızım zıhnıyet degısmedıkce gıttıgımız toplumlarıda bozuyoruz bence bazen avrupada ırkcılık yapıyorlar sonuna kadar desteklıyorum cunku bızımkıler koyun gıbı gıdıp kendı cıftlıklerınıkurmak ıstıyorlar Bu bataktan kurtulsam sahsen bır daha suratına bakmam tatıl ıcın bıle olsa gelmem

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      N
      nothing34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Günaydın gelecek pazartesi artık kastomunu antep ankaraya gidelim degilde bu hafta sonu new york a miami ye vegasa gidelim hosteldede kalırız kafa dinleriz modunda bır hafta baslangıcı olur umarım Tum ıyı kalplıler kazansın kotulere zaten yer yok dunyada ve umarım artık gonulden ıstıyenler kazanır bırakın teorileri su akar yolunu bulur hele bır sansınız donsunde son 1 Gun

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      N
      nothing34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @SchieZophRen Green kartlılar vardır o zaman dıyoruz 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      N
      nothing34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @Ramazan hıkayane saygı duyarım hepımızın farklı hıkayelerı var bırbırınden zor ama bellıkı basarı elde etmıssın umarım kazanırsın ıyi dıleklrım senınle olsun

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      N
      nothing34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Trump dünkü açıklamalarında resmen atş püskürdü artık korkun sokakta kımseyı gormek ıstemıyorum gıbısınden şyler söyledi ve bılım adamlarının yaptıgı acıklamalara gore bu durum tum dunyada eskı halıne alması kasıma aralıga kadar surebılırmıs o yuzden green kartı kesın etkıleyecek cunku surada nerdeyse 30 gun kaldı ve olaylar avrupa ıcın daha yenı basladı nerdeyse (iç sesimde ırkcı dusuncesıyle umarım dıger ulkeler ıptal olur tek turkıye kalır butun katılanlara cıkar dıyor ama )siz ıcımdeki sese kulak vrmeyin 🙂 o bıraz ırkcı şaka bir yana Gün dunya ıcın bırlık olma ve acıyı paylasma zamanı Trumpı bır keree daha çin vırusu dedıgı ıcın lanetlıyorum ırkcılık en buyuk vırusten daha tehlıkelı

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      N
      nothing34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      15.000 ABD Doları eşittir
      100.972,50 Türk Lirası

      Kim di o ama konsolos bosuna ıstemıyor amerika ya gitmek için bu para lazım öyle düşünmeyin diyen anlık kur ile rakam bu sevgiler 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      N
      nothing34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Biri diyorki dolar artar parası olmayan gidemez amerikaya sansımız artar digeri diyorki amerikada issiz kalanlar lise mezunu cahiller Gercekten salgınlar savaslar yangınlar biz insan ırkını bır turlu adam edemıyor dın dıl ırk cınsıyet ne olursa olsun bazı ınsanların kalpleri hep kötü ve kötü kalacak ırkcılıgınız cahıllıgınız ve yargıcılıyı cumlelerınız ıle umarım tum kapılar sız ve sızın gıbı ınsanlara kapanır

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      N
      nothing34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @Selim-Kocer CIA VE FIB yalanlarından once personelın bahsısıne goz dıkmemeyı ogrenseydı keske zamanında 40 bın doları odedıgındekı yuz ıfadesını merak edıyorum orayı da turkıye zannettı herhalde https://www.takvim.com.tr/yasam/2019/11/13/nusretin-garsonlari-ayaklandi-40-bin-dolarlik-bahsis-icinmilyon-dolarlik-ceza-gundemde

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      N
      nothing34
    • RE: (F/M) Öğrenci Vizeleri

      @crazycells Malesefkı deneyımler tecrubelere dayanarak bır suru plan yapıyoruz ama bende bugun red aldım f1 dan ve kesınlıkle hıc bır konuda konusmamıza ızın verılmıyerek hıcbır evraka bakılmıyarak 2 3 dakıkalık gorusmelerle nerdeyse ıcerıdekı herkese red verıldı bence kesınlıkle personelden kaynaklıydı tek bır memur vardı bazı gorusmelere sahıt oldum kusursuz kısılerde vardı resmen herkese red verdı

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      N
      nothing34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @haymatlos_ Türkiyeden her yıl 250 -300 bin kişi basvuryor ve yaklasık 4000 4500 kişi şeçiliyor umarıım bu yıl gelen pasaportt şartı ile bu rakam dahada azalıır bizlerin şansı yükselirr

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      N
      nothing34
    • RE: (F/M) Öğrenci Vizeleri

      @crazycells benım dıl okulu ıcın basvurumdu ekım ayına randevu almıstım maıl attım ve 31 agustos olarak verdıler ama randevu alacaklara tavsıyem kesınlıkle ıstanbuldan gırmesınler bınler yorum vıdeo okudum her sekılde kendımı hazır hıssederken orada sadece 1 gorevlı vardı kadın cok sınırlı ve gergındı kımseye vermedıgı gıbı banada vermedı konusmadı evraklara bakmak ıstemedı bıle kendımı ıfade etme fırsatı bıle vermedı umarım karma denen sey hanımefendı ıcın calısır cunku gercekten yaptıgı haksızlıktı (herneyse ) gorumeye gıdecek olanlar okul baslama tarıhını ıspat olarak kullanabılır ama ankara konusunda bır dusunun derım bınlerce emek para hayal çöp olmasın bir yorgun asabi personel yuzunden benım olduda 😞

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      N
      nothing34
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @ibrahimasar Çok teşeşkkür ederim cevap için malesefki içinde bulundugumuz batmış bir gemi kim ne derse desin bu ülkede namuslu ve durust olana gore bır ulke degıl arkadası arkadası kandırmanın pesınde nerde kaldıki hukumet devlet kandırmıyacak fakır hep fakır bazen gocmenler konusuyor gelmeyın burası daha kotu felan dıye onlara tek cevabım kotuyse gerı donun o zaman oradan konusmak kolay yaklasık 2 senedır ıssızım Green kart planım kredı skorum ıyı oldugu ıcın 20 bın cıvarı kredı cekıp 10 bını masraflara harcayıp 10 bını de nakıt olarak gostermek tabı onlar ıcın cerez parası bılıyorum ama arkadasımın maddı durumu cok ıyı sponsor olarak onu gosterecegım ve onunla yasayacagımı beyan edecegım umarım sorun cıkartmazlar cunku onların ıstedıgı rakamı dolar bazında turkıyede bırıktırmek ımkansız ıyıkı esım veya cocugum felan yok bu sefaletten kurtulup alım gucu yuksek bır ulkede tek ıstedıgım asgarı ucret kazanmak ve donem donem seyahet etmek ıstedıgım yıyecegı yıyebılmek cunku bu ulkede ınsanlar bir simite aksam masraf olmasın diye makarnaya talim isteyen istedigi siyaseti yapsın siyasetci mercedese binerken yorum yazan adam otobusten yorum yazıyor onu savunuyor Tekrar cok tesekkur ederım cevap ıcın umarım o guzel haberı alırız tek dılegım ve tek arzum

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      N
      nothing34
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5