• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Nenes
    3. Tartışmalı
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    N
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 1
    • İleti 30
    • En İyi 2
    • Tartışmalı 2
    • Gruplar 0

    Nenes tarafından gönderilen tartışmalı iletiler

    • RE: F-400 Başvuru Süresi

      Merhaba. Bilginize ihtiyacım var. Peşinen teşekkür ederim. Amerika da kalmam gereken en az 3 yıllık sürenin 27 aylık süresini tamamladım ve 90 gün önceden başvurma hakkımı kullanarak F-400 formunu doldurmak ve vatandaşlık başvurumu yapmak istiyorum. Fakat Türkiye den 2 hafta önce geldim. Dolayısıyla bu durumda başvuru yapmadan önce en az 3 ay Amerika da olma koşulu söz konusu olacak mı ve bu nedenle 3 ay geçmesini mi beklemem gerekecek? Gerçi ayrılırkenki adresim halen aynı şu an. Eyalet değişikliği yok ama Amerika dışına gidip gelme var.
      Diğer bir sorum da şu: Greenkard aldığım tarih 22/07/2009. Süre hesabı yaparken mutlaka bu tarihi mi kullanmak gerekiyor? Yani 22/07/2023 te 27 aylık süreyi doldurdum zaten. Ama şimdi 22/07/2024 de göre mi hesaplamam gerekiyor? Biraz karışık bir durum gibi göründüğünün farkındayım. Ama bu konularla ilgili olanların kaygımı anlayacağını umuyorum. Çok teşekkür ederim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      N
      Nenes
    • F-400 Başvuru Süresi

      Merhaba. Bilginize ihtiyacım var. Peşinen teşekkür ederim. Amerika da kalmam gereken en az 3 yıllık sürenin 27 aylık süresini tamamladım ve 90 gün önceden başvurma hakkımı kullanarak F-400 formunu doldurmak ve vatandaşlık başvurumu yapmak istiyorum. Fakat Türkiye den 2 hafta önce geldim. Dolayısıyla bu durumda başvuru yapmadan önce en az 3 ay Amerika da olma koşulu söz konusu olacak mı ve bu nedenle 3 ay geçmesini mi beklemem gerekecek? Gerçi ayrılırkenki adresim halen aynı şu an. Eyalet değişikliği yok ama Amerika dışına gidip gelme var.
      Diğer bir sorum da şu: Greenkard aldığım tarih 22/07/2009. Süre hesabı yaparken mutlaka bu tarihi mi kullanmak gerekiyor? Yani 22/07/2023 te 27 aylık süreyi doldurdum zaten. Ama şimdi 22/07/2024 de göre mi hesaplamam gerekiyor? Biraz karışık bir durum gibi göründüğünün farkındayım. Ama bu konularla ilgili olanların kaygımı anlayacağını umuyorum. Çok teşekkür ederim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      N
      Nenes
    • 1 / 1