• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Nebleux
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 8
    • Takipçiler 1
    • Konu 0
    • İleti 46
    • En İyi 19
    • Tartışmalı 2
    • Gruplar 0

    Nebleux tarafından gönderilen iletiler

    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Hadi hayırlısı tüm bekleyenler için artık sıra pause un kalkmasında!

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Nebleux
      Nebleux
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Az kaldı az! İnsallah gelecek ay artıracaklar!

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Nebleux
      Nebleux
    • RE: DV2026 Mülakat Deneyimleri

      @sesicesei tebrik ederiz. Çok güzel anlatmışsınız. Darısı bizlere

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Nebleux
      Nebleux
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @gucarslan yeni görüyorum. Süper gelişme ve çok iyi haber.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Nebleux
      Nebleux
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @cembey2012 biz ihtimalleri oldukça azalmış bekleyen hem CN si yüksek hem de Dosyasını Viyana’ya taşımış kişiler olarak yaşadığınız deneyimi okumak bize de güç kuvvet verdi. Acaba 28 Ağustos kararı sonrası dosyasını taşımışlar ve oturumu olmayanlar ile ilgili bir konuşma vs. oldu mu? Siz süreci sonuçlandırma aşamasındasınız, bu noktada sizden sonrakiler için bir duyumunuz var mı? Çok teşekkürler yanıtlar için.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Nebleux
      Nebleux
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Ekto-Oktan da 260 I geri çekip turistik vizeye başvursak mantıklı olur mu ki?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Nebleux
      Nebleux
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Ümitler azalıyor. Bu yeni kuraldan dönülür mü acaba? Oturum istemek de neymiş ya :(( 20k üzeri Ankara hayal artık :((

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Nebleux
      Nebleux
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Aynı şekilde katılıyorum. @ceng85

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Nebleux
      Nebleux
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      20k sonrası sıralamadaki bizlerin DV25 de 23k da kapatması sonrası moralleri bozuldu. Her senenin hikayesi farklı olur DV26 da inşallah sıralama çok daha ötelere gider

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Nebleux
      Nebleux
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Hayırlısı olsun herkes için. Her senenin hikayesi farklı oluyor. Bu sene de 23-30k arası için özellikle çok acı olmuş. Bizlere de 1 sene sonrası için ders oldu. Çok bel bağlamamak lazım. Mülakat alamayanlara da çok geçmiş olsun. Unutmayın “vardır her şerde bir hayır!”

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Nebleux
      Nebleux
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      DV 2026 talihlisi olarak B1/B2 turistik vizeye başvurmamda bir sakınca var mıdır? Bir şekilde DV mülakatımdan önce B1/B2 vize görüşmesi ayarlayabileceğimi düşünmekteyim.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      Nebleux
      Nebleux
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Bu sene current olma sıralamalarının çok iyi gitmemesi, Trump sonrası ABD'de ki göçmelnlere bakış ve iç karışıklıklar açıkçası biz DV26 talihlileri için en az 1 yıllık br bekleme süresi varken (özellikle benim gibi 24k sıralaması için) karamsarlık oluşturmuyor değil. İnşallah herşey yolunda gider de o tünelin ucundaki aydınlığa adım atabiliriz.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Nebleux
      Nebleux
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Neden tekrar mail atanlar bu kadar çoğaldı ki? Bu işin mantığı ne? Taşındı maili geldiyse sonrasında “emin misiniz? Taşındı mı?” diyorsunuz?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Nebleux
      Nebleux
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @demetdemirsf Viyana oldukça kalabalıklaştı. 🙂 inşallah hepimize sıra gelir 🙂

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Nebleux
      Nebleux
    • RE: Ücretli Green Card Çekiliş Başvurusu (One Big Beautiful Bill Act - Mayıs 2025 Yasa Tasarısı)

      Bence de minimum ücret vererek bu çekilişe girilmesi en mantıklısı! Herkes başvuruyor gitmeyi planlayan, planlamayan! Türkiye’de başvuru en az %60-70 azalır.

      Gündem içinde yayımlandı
      Nebleux
      Nebleux
    • RE: Sayılarla DV2025

      @dogan28 bence mülakat alabilirseniz büyük ihtimalle vizeniz basılır. Sonuçta sizi mülakata çağırdılarsa takvime yetiştirmeye çalışırlar ama olaya sıralamalarla mülakat almak.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Nebleux
      Nebleux
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Teşekkür ederim. Ben üzerime düşen herşeyi yapıp bekleyeceğim. Olursa olur, olmazsa sağlık olsun. 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Nebleux
      Nebleux
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Arkadaşlar her senenin farklı hikayesi oluyor ama kazandığımız günden bu yana hem burada hem bireysel kişilere ait YouTube hesaplarında gördüğümüz şu var. Herkes kendi ihtimalini zorlamalı üzerine düşeni yapmalı. Geçtiğimiz yıllarda 21k, 27k ve 31k ile green kart alıp şu an Amerika’da olanlarda var 10-15k arası olup alamayanlarda var. O yüzden bu köprünün altından daha çok su akar herkes şansını zorlamalı ve üzerine düşenleri yapmalı. Sonrasını oluruna bırakmalıdır.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Nebleux
      Nebleux
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @harun-can hepimizin imkanı olsa ilk tercihi Ankara olur ama ben dünyanın neresinde olursa olsun konsolosluğun içindeki uygulamanın üç aşağı beş yukarı aynı olacağını söyleyebilirim. Onun dışında sağlık ve süreci bekleme anında o ülkede olmak beklemek biraz stresli olabilir ama bunu da fırsata çevirmek sizin elinizde. Müze, tarihi yer gezersiniz lokal yemekler yersiniz stres atarsınız.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Nebleux
      Nebleux
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3