• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. muratkuter
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 13
    • En İyi 5
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    muratkuter

    @muratkuter

    11
    İtibar
    14
    Profil Görüntülemeleri
    13
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    muratkuter Takip etme Takip Et

    muratkuter tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Kaç yıldır çıkmadı ama hala umudumu kaybetmek istemiyorum umarım 2022 benim yılım olur

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      muratkuter
      muratkuter
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Herkese selamlar ben 21 yaşında öğrenci bir kardeşiniz olarak 3 senedir bir fiil başvuruyorum ama 3 Has not been selected yazısından sonra yaşadığım o 2 günü unutamıyorum gerçekten ama umudumu kaybetmek istemiyorum yaşamak istediğim 2 ülke var Amerika ya da Kanada kafa yapılarının bana uyduğunu düşünüyorum bu sene Work and Travel ile gidicektim sanki Corona beni bekledi bütün planlarım alt üst oldu gerçekten Kanada ile ilgili düşüncelerimi arttırmaya başladım ama bu saatte ne yapılabilirki diye düşünüyorum.Hayatıı değiştirmek istiyorum önerilerinize açığım
      Saygılarımla

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      muratkuter
      muratkuter
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Teşekkürler öğrenciyim ve senelerden beri başvuruyorum yüzümüz gülsün artık cidden inşallah herkesin gönlündeki olsun

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      muratkuter
      muratkuter
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Yıllardır başvuran bir öğrenci kardeşinizim önceden aile durumuyla şimdi bir kaç yıldır kendim başvuruyorum artık lütfen çıksın diye dualar ediyorum her gün.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      muratkuter
      muratkuter
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @TughanTug Bundan başka bir çarem kalmıyor evet o yüzden umutlarım suya düşü diyorum hep yaşımda gençken ne kadar erken gidersem o kadar iyi olur diye düşünüyorken kader bizim planlarımız karşısında kozlarını oynuyor desem yeridir ama yılmayacağım umarım olur

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      muratkuter
      muratkuter

    muratkuter tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Kaç yıldır çıkmadı ama hala umudumu kaybetmek istemiyorum umarım 2022 benim yılım olur

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      muratkuter
      muratkuter
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @TughanTug umarım...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      muratkuter
      muratkuter
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @TughanTug Bundan başka bir çarem kalmıyor evet o yüzden umutlarım suya düşü diyorum hep yaşımda gençken ne kadar erken gidersem o kadar iyi olur diye düşünüyorken kader bizim planlarımız karşısında kozlarını oynuyor desem yeridir ama yılmayacağım umarım olur

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      muratkuter
      muratkuter
    • RE: DV2021 Dertlesme ve Destek Odasi (Kaybedenler Kulubu)

      @birumut o kadar çok video izledim ki bununla alakalı ama yinede yetmedi ama bakalım

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      muratkuter
      muratkuter
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @TughanTug Marmara üniversitesinde mühendislikteyim ama ne siz sorun ne de ben söyliyeyim nasıl geçtiğini 🤦🏻♂ 🤦🏻♂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      muratkuter
      muratkuter
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @FreeMen, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      @Murat-Kuter-Sabrioğlu, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      @FreeMen, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      @Murat-Kuter-Sabrioğlu, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      Herkese selamlar ben 21 yaşında öğrenci bir kardeşiniz olarak 3 senedir bir fiil başvuruyorum ama 3 Has not been selected yazısından sonra yaşadığım o 2 günü unutamıyorum gerçekten ama umudumu kaybetmek istemiyorum yaşamak istediğim 2 ülke var Amerika ya da Kanada kafa yapılarının bana uyduğunu düşünüyorum bu sene Work and Travel ile gidicektim sanki Corona beni bekledi bütün planlarım alt üst oldu gerçekten Kanada ile ilgili düşüncelerimi arttırmaya başladım ama bu saatte ne yapılabilirki diye düşünüyorum.Hayatıı değiştirmek istiyorum önerilerinize açığım
      Saygılarımla

      WAT'ı seneye de deneyebilirsin. Onun dışında dil okulu ve community collega denen devlet okullarını tercih edebilirsin. Bunlarla ilgili forumda başlıkları mevcut mutlaka oku. Yukarıda da yazdığım gibi biraz sancılı ve masraflı onun dışında imkanın el veriyorsa gider orada okur aynı zamanda her sene GC'ye de başvurabilirsin zaten.

      Keşke orada okumak için ekonomik durumum el verse gerçekten Work and Travel ı bile yazın çalıştığım paralarla biriktirdim ama Allah gülmedi yüzümüze o kadar çok isitoyurm ki orada okumayı ama hem ülkemizin ekonomik durumu sayesinde Doların durumu hemde şu an ki durumlardan dolayı bütün ümitler tükeniyor.Diyorum ki eşek gibi çalışsam orda ama orda okusam ama yok olmuyor.

      Finansal olarak karşılayamıyorsan WAT'ı bekleyeceksin sanırım. Senin gibi binlerce öğrenci virüs yüzünden mağdur oldular maalesef, yalnız değilsin. Hatta parasını alamayanlar bile oldu. Dolar kuru bu seviyelerdeyken gerçekten de imkanım olduğu halde cebimdeki parayı dil okuluna falan bile vermek istemiyorum. Bizimkisi biraz da tek sıkımlık kurşun gibi. Moralini yüksek tut, yaş da genç zaten benim gibi daha önümüzde çok yol var.

      Aynen öyle moralimi yüksek tutmak istiyorum ama işte bu hayaller sayesinde üniversiteme bile odaklanamıyorum çünkü gitmek istediğim için burada bir hayat kurmak istemediğimden bir anlamı kalmıyor okumanın ama ne yazıkki buradada devam etmem gerekiyor

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      muratkuter
      muratkuter
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @FreeMen, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      @Murat-Kuter-Sabrioğlu, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      Herkese selamlar ben 21 yaşında öğrenci bir kardeşiniz olarak 3 senedir bir fiil başvuruyorum ama 3 Has not been selected yazısından sonra yaşadığım o 2 günü unutamıyorum gerçekten ama umudumu kaybetmek istemiyorum yaşamak istediğim 2 ülke var Amerika ya da Kanada kafa yapılarının bana uyduğunu düşünüyorum bu sene Work and Travel ile gidicektim sanki Corona beni bekledi bütün planlarım alt üst oldu gerçekten Kanada ile ilgili düşüncelerimi arttırmaya başladım ama bu saatte ne yapılabilirki diye düşünüyorum.Hayatıı değiştirmek istiyorum önerilerinize açığım
      Saygılarımla

      WAT'ı seneye de deneyebilirsin. Onun dışında dil okulu ve community collega denen devlet okullarını tercih edebilirsin. Bunlarla ilgili forumda başlıkları mevcut mutlaka oku. Yukarıda da yazdığım gibi biraz sancılı ve masraflı onun dışında imkanın el veriyorsa gider orada okur aynı zamanda her sene GC'ye de başvurabilirsin zaten.

      Keşke orada okumak için ekonomik durumum el verse gerçekten Work and Travel ı bile yazın çalıştığım paralarla biriktirdim ama Allah gülmedi yüzümüze o kadar çok isitoyurm ki orada okumayı ama hem ülkemizin ekonomik durumu sayesinde Doların durumu hemde şu an ki durumlardan dolayı bütün ümitler tükeniyor.Diyorum ki eşek gibi çalışsam orda ama orda okusam ama yok olmuyor.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      muratkuter
      muratkuter
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Herkese selamlar ben 21 yaşında öğrenci bir kardeşiniz olarak 3 senedir bir fiil başvuruyorum ama 3 Has not been selected yazısından sonra yaşadığım o 2 günü unutamıyorum gerçekten ama umudumu kaybetmek istemiyorum yaşamak istediğim 2 ülke var Amerika ya da Kanada kafa yapılarının bana uyduğunu düşünüyorum bu sene Work and Travel ile gidicektim sanki Corona beni bekledi bütün planlarım alt üst oldu gerçekten Kanada ile ilgili düşüncelerimi arttırmaya başladım ama bu saatte ne yapılabilirki diye düşünüyorum.Hayatıı değiştirmek istiyorum önerilerinize açığım
      Saygılarımla

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      muratkuter
      muratkuter
    • RE: DV2021 Dertlesme ve Destek Odasi (Kaybedenler Kulubu)

      @birumut merhaba kanada hakkında beni biraz bilgilendirmeniz mümkünmüdür acaba öğrenciyim ve kanada ya da amerikaya gitmek istiyorum

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      muratkuter
      muratkuter
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Teşekkürler öğrenciyim ve senelerden beri başvuruyorum yüzümüz gülsün artık cidden inşallah herkesin gönlündeki olsun

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      muratkuter
      muratkuter