Cekilise katilmak veya vize alabilmek icin bir yas siniri yok arkadaslar. Basvuruyla ilgili sorulariniz icin su basligi kullanabilirsiniz:

https://yesilkartforum.com/forum/topic/222/ücretsiz-green-card-çekiliş-başvurusu-nasıl-yapılır