Belki daha önceden yazılmıştır ama bulamadım. Sorum şu. Eğer çekiliş tamamen rastlantısal ise neden süreç 6 ay sürüyor? Sonuçta verdiğimiz bilgiler doğru mu değil mi vs gibi başka bir süreç green card çıktıktan sonra oluyor ise 6 ay beklemenin sebebi nedir? Teşekkürler.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
M
msb6 tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
Green card çekiliş süreci gerçekten adil mi?Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı