Ocak 11'de B1-B2 vizesi için görüşmeye gittim. Vizeniz onaylandı dediler. Onaylandığına dair beyaz kağıt verildi bana. Eve geldiğimde bana mail geldiğini gördüm. Mailde APye kaldığım yazıyordu. formu doldurup 19 ocak tarihinde gonderdim. 2 ay geçti üzerinden. Durum hala refused gozukuyor. Haziran ayı için 1 haftalık seyahat planım vardı. Umarim en yakin zamanda sonuçlanmış olur.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
M
mrfrk21 tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: FY2021 & FY2022 Administrative Process (AP durumu / İdari işlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı