Merhabalar,
2007 Yılında kardesim tarafından F4 kategorisinde basvurum yapıldı. Eylul 2019 da welcome letter geldi Ekim 2020 de de Documentarily Qualified olduk. o tarihten beri konsolosluktan randevu bekliyorum.. Bu surecte Amerikan vatandası olan annem rahatsızlandı.Anneme destek ve yanında olmak icin turist vizesi ile Amerikaya gidip orada Adjustment of Status yapıp sureci orada devam ettirebilir miyim? Cevaplarınız icin simdiden tesekkurler.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
M
mozgunes tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı