Kendi adinizda basvuru yaptiginizda eger E2 ile buradaysaniz, EB3 icin yaptiginiz basvuru %90 olumsuz olarak geri donecektir. Forumlara bir bakin, cunku siz gocmen olmayan bir vize ile gelip is kuracaginizi ve yonetceginizi belirtiyorsunuz hemen sonrasinda gocmen vizeye basvuruyorsunuz tam olarak bu sebeple eb3 u esiniz uzerinden yapmak daha saglikli olacaktir. Bu bilgi avukatimin bana ilettigi bilgi.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
M
mojitomango tarafından gönderilen tartışmalı iletiler
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı