• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. mltmyldz
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    M
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 1
    • En İyi 1
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    mltmyldz

    @mltmyldz

    1
    İtibar
    26
    Profil Görüntülemeleri
    1
    İleti
    0
    Takipçiler
    1
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Yaş: 3

    mltmyldz Takip etme Takip Et

    mltmyldz tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      Herkese merhabalar , ben Adana Barosuna kayıtlı olarak yaklaşık 9 yıldır serbest avukatlık yapmaktayım, Amerika’ya yerleşme ve orada yaşama isteğim uzun yıllardır varolan ancak uygulama aşamasına geçemediğim bir hayaldi diyebilirim , ancak son birkaç aydır bu isteğimin artık bir karar olduğunu ve buna hazır olduğumu anladım , elbette süreç hiç bilmediğim ve araştırmadığım bir süreç olduğu için son 1 aydır araştırmaya başladım diyebilirim . ABD de yasal şekilde kalmanın en güvenilir hali greencard ancak oldukça sıkı koşullara bağlı - en azından bizim için zor- çekiliş tamamen şans olduğu için farklı alternatifler neler olabilir diye araştırırken forum sitesini ve açılan bu başlığı gördüm , başlık oldukça faydalı ve yazılanlar oldukça samimi geldiği için hemen her gün açıp okuyorum . Bu başlığı açan ve devamında tecrübelerini aktaran herkese de ayrıca teşekkür ederim.
      Ben serbest çalışan avukat olarak , şimdiye kadar herhangi bir şekilde İngilizce öğrenip -yalnızca çok temel seviyede biliyorum- herhangi bir sınava girmediğim için açıkçası öğrenci olarak ABD ye gidip yüksek lisans yapmak ve alanımda ilerlemek şu anda biraz gözümü korkutuyor .
      Eşim oto alım satımı yapıyor ticaret ile uğraşıyor , e2 vizesi bizim için mantıklı geldi ancak elimizdeki sermayenin ne kadar yeterli olacağını bilemiyoruz . E2 vizesi vs konular ile ilgili avukattan danışmanlık da almamız gerek elbette.
      Bir tane oğlumuz var ; 5.5 yaşında ve okul çağı geldi, bu durum da beni biraz endişelendiren başka bir konu.
      Öğrenci vizesi ya da sertifika programları ile ilgili benden daha fazla bilgisi olan arkadaşlar bilgi ya da tecrübelerini paylaşabilirse çok sevinirim .
      Şimdiden teşekkür ederim ; umarım her birimiz günün birinde dilediğimiz hayata kavuşuruz. İyi akşamlar .

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      M
      mltmyldz

    mltmyldz tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      Herkese merhabalar , ben Adana Barosuna kayıtlı olarak yaklaşık 9 yıldır serbest avukatlık yapmaktayım, Amerika’ya yerleşme ve orada yaşama isteğim uzun yıllardır varolan ancak uygulama aşamasına geçemediğim bir hayaldi diyebilirim , ancak son birkaç aydır bu isteğimin artık bir karar olduğunu ve buna hazır olduğumu anladım , elbette süreç hiç bilmediğim ve araştırmadığım bir süreç olduğu için son 1 aydır araştırmaya başladım diyebilirim . ABD de yasal şekilde kalmanın en güvenilir hali greencard ancak oldukça sıkı koşullara bağlı - en azından bizim için zor- çekiliş tamamen şans olduğu için farklı alternatifler neler olabilir diye araştırırken forum sitesini ve açılan bu başlığı gördüm , başlık oldukça faydalı ve yazılanlar oldukça samimi geldiği için hemen her gün açıp okuyorum . Bu başlığı açan ve devamında tecrübelerini aktaran herkese de ayrıca teşekkür ederim.
      Ben serbest çalışan avukat olarak , şimdiye kadar herhangi bir şekilde İngilizce öğrenip -yalnızca çok temel seviyede biliyorum- herhangi bir sınava girmediğim için açıkçası öğrenci olarak ABD ye gidip yüksek lisans yapmak ve alanımda ilerlemek şu anda biraz gözümü korkutuyor .
      Eşim oto alım satımı yapıyor ticaret ile uğraşıyor , e2 vizesi bizim için mantıklı geldi ancak elimizdeki sermayenin ne kadar yeterli olacağını bilemiyoruz . E2 vizesi vs konular ile ilgili avukattan danışmanlık da almamız gerek elbette.
      Bir tane oğlumuz var ; 5.5 yaşında ve okul çağı geldi, bu durum da beni biraz endişelendiren başka bir konu.
      Öğrenci vizesi ya da sertifika programları ile ilgili benden daha fazla bilgisi olan arkadaşlar bilgi ya da tecrübelerini paylaşabilirse çok sevinirim .
      Şimdiden teşekkür ederim ; umarım her birimiz günün birinde dilediğimiz hayata kavuşuruz. İyi akşamlar .

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      M
      mltmyldz