Herkese merhaba , yeni yazma fırsatım oldu biz de eşimle 28 kasım 11.50 için Unganlardan randevu almıştık. Biz kaldığımız yerden taksiyle geçiş sağladık. Erken gitmemize rağmen şansımızı denedik ve girişimizi sağladılar. Gerekli evraklarımızı verip beklemeye başladık 10 dk sonra kan almak için çağırdılar eşimden de benden de bir tüp kan aldılar daha sonra röntgen için bekledik yine 15 dk sonra falan röntgenimizi çektiler . Tekrar bankoya geçtik eşim ve ben iki kişi 95 dolar ödeme yaptık. Öğleden sonra tekrar gelmemizi söylediler bir saat sonra tekrar geldik ve muayene için önce eşimi sonra beni teker teker aldılar. Boy kilo ölçümü ve sürekli kullandığım ilaçlar var mı diye sordular. Doktor bey geldi daha sonrasında muayene sırasında sohbet ederken iki tane aşı vurdu.(Benim aşı kartım yoktu sadece covid aşı kartım vardı ) Sonrasında işim bitince bankoya geçtim eşim çoktan çıkmıştı ona da aynılarını yapmışlar iki aşı ve genel muayne (Eşimin aşı kartı vardı ona rağmen ona da aşı vurdular). İstanbula geri dönmek zorunda olucağımız için sonuçlarımızı mülakata yakın bir zamanda alıp alamıyacağımızı sorduk. İstediğimiz zaman alabiliceğimizi söylediler. İki kişi 680 dolar daha verip çıkışımızı sağladık. 13 aralık'ta mülakatımız var. Sizinle de bu süreci paylaşmak istedim size de fikir olabilir diye .Umarım mülakatımız iyi geçer ve dilerim bütün arkadaşlar mülakat maili alır .
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
mlisa tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2024 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı