@zekiye-kahveci Malum sene sanırım 2021. Covid dönemi olduğu için değil kota doldurmak, doğru düzgün mülakat bile yapamadılar. Öyle olunca "current yapsak bile zaten kotayı dolduramayız" diye current yaptılar. Nitekim bir avuç sayılabilecek kart verip geçtiler seneyi. Bu sene current yapıp son 2 ay kaos çıkarmazlar. Geçen sene eylülde 32 binden 50 bine çekip baya küfür yediler konsolosluklardan.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
mks tarafından gönderilen tartışmalı iletiler
-
RE: Sayılarla DV2025Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı