Merhaba, lütfen bilgisi ve deneyimi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim.Ben geçtiğimiz mart ayında ilk girişimi new york'tan yaptım ve 6. ayımın bitmesine 1 ay kala uzatma işlemini yaptım. Ancak uzatmanın 4 gününü kullandım yani totalde 6 ay 4 gün kaldım.Eylül 6'de ny'den çıkış yaptım ancak tekrar gitmek istiyorum sizde ocak gibi gitsem sorun olur mu ? bir de 2. kerer uzatma yapılabiliniyor mu ? şimdiden teşekkürler
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
M
mimine tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Turist Statüsü uzatma başvurusundan sonra cevabı beklemeden Türkiye'ye gidip geri dönmekZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı