Merhaba iyi günler. Ben mayıs 2024 greencard çekilişinde kazananlardan biriyim. Mimarlık öğrencisi 2. sınıfım şu anda. Greencard ile amerikaya gitmeden, veyahut okul dönemimde 9 ay okulumu bitirip yazın greencard ile amerikaya gitmeyi, okulum bittiğinde dr amerikada kalıcı olarak mimarlık yapmak istiyorum. Böyle bir şey mümkün müdür? 12 ay ABD dışında kalırsam greencard ımın yandığını biliyorum. 6 - 12 ay arası abd dışında kalabildiğimi, ama kaldığım sürece abd vatandaşlığına başvurma süremin arttığını (misal 10 ay kalırsam 5 yıl 10 ay abd de yaşamam gerekiyor vatandaşlık için) duydum bir youtube videosunda. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
Mert Boral tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı