Evet arkadaşlar beklenen büyük gün geldi. Tavsiyeler üzerine bugün New York üzerinden giriş yaptım. Gümrük memuru 8 yıl aradan sonra bana tek bir soru bile sormadan mührü bastı geçti. Ben günlerdir kafamda neyi nasıl anlatacağım diye kurgularken her şeyin bir anda olmasıyla şaşkınlık içerisinde giriş yaptım. Nasıl olduğu konusunda hiçbir fikrim yok sanırım çok şanslıydım. Buradan forumda sorularımı yanıtlayan ve yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim özellikle @crazycells. Size bir amerika hayatı borçluyum siz olmasaydınız belki de cesaret edemezdim bunun önemi benim için çok büyük.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
M
meneman tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: SB-1 Returning Resident Visa (SB1 Geri Donen Gocmen Vizesi)Diğer Kategorilerdeki Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: SB-1 Returning Resident Visa (SB1 Geri Donen Gocmen Vizesi)Diğer Kategorilerdeki Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Yanıtlar için sağolun, gittiğim takdirde olan gelişmeleri buraya yazacağım.