Amerika'ya kaçanlar (kaçak girenlerden bahsediyorum) Türkiye'de baskı görüp mezhebi dini ırkı yüzünden aşağılananlar değil ki. Türkiye'den kaçanların çoğu ya cemaatçi ya suça bulaşmış veya bulaşma niyetindeki ülkemizin doğu bölgesindekiler. Bakıldığında Doğu ve güneydoğu ne işler tutuyor herkes biliyor zaten. Adamlar kanada'ya amerika'ya kaçarken oh be rahat edicez artık medeniyet görcez diye kaçmıyor ki. ot silah ucuzmuş, bol bulunurmuş, mafyalaşır ona buna çökeriz diye kaçıyor. sanki kaçanlar iyilik elçisi aw. kaçak girenlerden bahsediyorum
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
M
materialist tarafından gönderilen tartışmalı iletiler
-
RE: Meksika’dan ABD’ye kaçak geçen Türk vatandaşlarının sayısında rekor artış yaşandıGündem ve Sohbet içinde yayımlandı
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
İlk başvurumdu, çıkmadı