Abiler case no kaybettiğim için bakamıyorum nerede hata yapıyorum ya bilgileri de doğru giriyorum bi yardımcı olur musunuz
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
M
mahvez tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Rhonster kanka çok sağol bir de case no kaybettim ben sorun olmaz demi direkt bilgini girince gösterir o tarih seçtiğiniz kısımda 2025 mi 2024 mü seçicem söyler misin bir de kimlik bilgileri ile giriş yap dediğimiz kısımda
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@mahvez, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası
We are currently experiencing intermittent problems. Please try again later. Thank you for your patience. Ben bu hatayı alıyorum Case numaramı unuttum bilgileri doğru gitmeme rağmen böyle diyor?? Yardımcı olur musunuz
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
We are currently experiencing intermittent problems. Please try again later. Thank you for your patience. Ben bu hatayı alıyorum Case numaramı unuttum bilgileri doğru gitmeme rağmen böyle diyor?? Yardımcı olur musunuz