Arkadaşlar merhaba, başvuru yapacağım tarihte en son mezun olunan okulum Lise olacak ancak bu yıl okul bitecek ve üniversite mezunu olacağım. Seçilirsem mülakata gitmeden önce bunu değiştirmek gerekir mi?
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
luxalux tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Erkand, içinde söyledi: DV2023 Bekleme Odası
Merhaba ilk başvurumu bu yıl yapacağım totem olsun diye ilk ben açmak istedim umarım çok isteyene çıkar. iyi forumlar
benim de ilk başvurum olacak adaş, umarım ikimize de çıkar. yerimizi alalım bakalım şööyle
