Merhaba. Sizelere bir şey sormak istiyordum bilginiz varsa yardımcı okursanız çok sevinirim.
12 nisanda Ankarada CR1/CR2 kızım ve benim mülakatımız vardı. Her şey güzel ilerlerken eşimin boşanma belgesi istendi. Onuda avukatımız sağolsun gerekli değil diyince almadık yanımıza. O yüzden Ap’ye kalmış olduk. Yakın zamanda eksik belgenii gönderdik, pasaportlarımız vizelerimiz basılmış şekilde geri teslim aldık çok şükür. Dakat bu seferde benim hamileliğimden dolayı uçağa binmem yasak olduğu için (36. Gebelik haftasını geçtim) burda doğum yapmak zorunda kalıyorum.
Sorum şu eşim abd vatandaşı, ankara veya istanbulda kolaylıkla bebege pasaport çıkartıp gidebilirmiyiz? Yoksa benim vizem olduğu için otomatik bebekte yararlanabiliyormu?
Nasıl yapmamız gerekiyor? Hiç bir fikrim yok. Lütfen birisi bu konuda aydınlatabilirmi?