• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. leo
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    L
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 15
    • En İyi 5
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    leo tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      @Semih128 bende de ayno sorun var. Suudiarabistan konsoloslugunu aradım. greencard için "suudiarabistanda ikamet ettiğim döneme ilişkin "polis certificate" istedim.
      bu belgeyi Türkiyeden veremeyeceklerini , benim suudiarabistandaki Türk Elçiliği ile irtibata geçip onların ordan başvurması gerektiğini söylediler.
      bu iş biraz sıkıntılı bir süreç olacak . gelişmeleri burdan aktarırsan sevinirim .

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      L
      leo
    • RE: DV2021 Goodluck V Biden Davası (Mayıs 2021)

      @Masda BİLGİ İÇİN TESEKKURLER , SONYA TARAFINDAN MANUEL OLARAK ONAYLANMISTIR DIYE MAIL VE FATURA GONDERİLDİ .
      TESEKKURLER

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      L
      leo
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      SELAM ,
      ben yazı karakterine takıldım:

      1. önce bilgisayar ayarlarından klavye ayarını ABD (ENGLISH )yaptım .

      2)form dodururken İSTANBUL yazmak için "CAPSLOCK" kapalıyken klavyeden küçük karakter "ı" basınca , form satırında büyük I çıkması gerekirken , büyük "İ" görüyorum . Büyük "İ" ingilizce bir karakter olmamasına rağmen forum bunu kabul ediyor .

      1. ayarlardan turkçe klavyeyi açıp "ISTANBUL" yazdığımda, buyuk "I" ingilizce bir karakter olduğu halde HATA veriyor , form kabul etmiyor.

      aslında hangisi doğru ? nasıl ilerlemeliyiz ?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      L
      leo
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      @gucarslan teşekkürler

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      L
      leo
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      @gucarslan, @crazycells
      selam bizede 27 Haziranda evrak talebi geldi. evrakları bu gün gönderdik.

      asıl talihli ben değilim, daha önce ben afganistan ve suudiarabistanda 1 yıldan fazla çalışmıştım. bu ülkelerden POLİS CERTİFİCATE almadım. bunun nedeni :

      Afghanistan

      Afghanistan
      su adreste afganistan için gerek olmadığının yazması . ve

      Saudi Arabia

      Saudi Arabia
      bu adreste , Arabistanın geçmişe yönelik belgeyi , mevcutta Sudiarabistan dışında olanlara bu belgeyi veremeyeceğinin yazması.

      Sizce bu belgeleri neden alamadığıma ilişkin bir açıklama mailini ayrıca [email protected] adresine göndermeli miyim?

      açıklama maili yazarsam , önceden gönderdiğim diğer dökümanları da tekrar göndermeli miyim?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      L
      leo
    • 1 / 1