Merhaba arkadaşlar
17 sinde viyanada mülakatım olacak. Tercümanla gelebilir miyim diye konsolosluğa mail attım otomatik cevap ile navigatöre yönlendirdi. Oradan adımları takip ettiğimde aşağıdaki gibi şablonu doldurup tekrardan gönderdim ancak yine dönüş alamadım.
-
USE THIS SUBJECT LINE: M99 - OTHER QUESTION - CASE NUMBER
-
Last Name
-
First Name
-
Vienna Immigrant Visa Case Number (starts with VNN). —Buraya neyi yazacağımı bulamadım
-
Date of your interview
-
Description of your situation
Cevap alabilmek için nasıl bir yol izlemeliyim? Eğer cevap gelmezse direk tercüman ile mülakata gitsem sorun yaşarmıyım.
Son olarak viyana için bildiğiniz yönlendirebileceğiniz tercüman var mıdır?
Şimdiden cevap için teşekkür ederim