• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. ksevvalyld
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    K
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 9
    • Konu 0
    • İleti 16
    • En İyi 10
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    ksevvalyld tarafından gönderilen iletiler

    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @aystun1 Bekleyemeyecek durum da iseniz risk alıp başlatabilirsiniz bizim vaktimiz yoktu beklemedik geçen yıl gelir gelmez başlattık süreci ve dosyamız red edilmedi, mülakat sırasında da neden beklemediniz gibi bir soru ile karşılaşmadık.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      K
      ksevvalyld
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @ltfunlu e devletten de alsanız nüfus müdürlüğünden de alsanız yeminli tercüme yaptırmanız gerekmekte. E devletten almanızda bir sakınca yok ikisi de aynı

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      K
      ksevvalyld
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @OzdeNeslihan evraklarınızı doldururken adresinizi ABD içinde Aos sürecini hangi adreste tamamlayacaksınız onu gireceksiniz süreç boyunca green kartınız dahil bütün evraklarınız o adrese posta olarak gelecek. En geç Haziranda gelseniz en az 3 ay ikamet edeceğiniz güvenli bir posta adresine ihtiyacınız.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      K
      ksevvalyld
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @OzdeNeslihan normal şartlarda beklemeniz önerilmekte ama bizim gibi son dakikaya kalanlar beklemedi geçen sene fakat bekleyenlerde vardı.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      K
      ksevvalyld
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @Figen 🥰🥰🙏🏻

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      K
      ksevvalyld
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @nyclover Aos yapmak maddi manevi kolay bir süreç değil kesin alacaksınız diye birşeyde yok ama Türkiye’de vize almaya dair umutlar kalmayınca tercih edilebilir bir süreç. Green kart ilk çıktığında ne gerek var zaten numaramız iyi kesin sıra gelir diye düşünmüştük. Aos vereceğimiz para ile yeni hayatımıza o parayı ayırırız diye düşündük ama aradan aylar geçti son üç ay kalmıştı ve hala sıra gelmemişti. Haziran mülakatlarıda dağıtılmıştı ve bize vize randevusu verilmemişti 1 hafta içinde karar verip mecburen işimden istifa ettim, eşimde ücretsiz izin aldı geçen sene haziran ayında gelip 19 Eylül green kart mülakatına girmiş olduk. Kartımızı alıp Türkiye’ye döndük iş bulana kadarda gelmeyi düşünmüyorduk ( yani 6 ay kadar) Türkiye’ye geldikten sonra 1,5 ay sonra eşim kendi alanı ile ilgili iş buldu ve tekrar yolculuk gözüktü bize bunları ilham olması için yazıyorum. Kolay bir süreç geçirmedik bu süre zarfında çok stres yaşadık. Bütün nakit birikimimizi harcadık ama şuan düşündüğümde iyiki yapmışız diye biliyorum.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      K
      ksevvalyld
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @emreaydıner geçen yıl bu konu ile ilgili sıkıntı yaşan bir arkadaşımız olmuştu mülakattan sonra green kartı uzun süre gelmemişti evrak talebinde bulunmuşlardı diye hatırlıyorum normal şartlarda en fazla 10 gün içerinde gelmişti hepimizin kartları.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      K
      ksevvalyld
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @airyucel b2 vizesi için davet mektubun açıkcası çok bir önemi olmuyor Amerika için Green kart kazananı olduğunuz ve ds260 formunu doldurduğunuz için potansiyel göçmensiniz bu sebeple vize alma şansınız çok düşük bir ihtimal 2023 DV süreci bitmeden vize alabileceğinizi düşünmüyorum ama yinede şansınızı deneyebilirsiniz tabi ki.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      K
      ksevvalyld
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @gümüş Merhaba,
      Öncelikle ilk sorunuza cevap vermek mümkün değil çünkü konsolosluğun mülakatı ne zaman nasıl ne kadar sürede vereceğini tahmin etmek mümkün değil geçen seneki çoğu tahminin tutmadığını düşünürsek.

      Uğur beyin de önerdiği gibi Aos yapmış biri olarak kesinlikle tavsiyem AOS yapmak 2022 sürecini AOS ile başlatan kimseden daha olumsuz bir durum yaşadığını duymadım.

      Numaranız current olduktan sonra sürecinizi başlata bilirsiniz.
      Tavsiyem en geç mayıs veya haziran gibi gelmeniz. ( biz 6 Haziran geldik 19 Eylül mülakata girdik eyalette eyalette, dosyadan dosyaya fark ediyor açıkçası bu durum) ortalama 4 ay demek mümkün.

      Dosyanızı ABD geldikten aos yapacağınızı kcc bildirirsiniz geçen sene bildirmeyenlerde oldu. Kcc sadece Fee parası yatırıyorsunuz 330 dolar kişi başı daha sonra dosya tamamen Uscis’de oluyor parmak izini ve mülakatı eyalette bağlı olduğunuz Uscis ofisi yapıyor.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      K
      ksevvalyld
    • RE: Washington (State)

      @ayvalik10 Washington Seatlle hakkında bilgi istemiştim özellikle Everett hakkında zaten Pensilvanya da yaşıyoruz.

      Diğer Eyaletler içinde yayımlandı
      K
      ksevvalyld
    • RE: Washington (State)

      Merhabalar, 2022 green kart talihliyisiz Pittsburgh PA eyaletinden eşimin işi dolayısıyla taşınıyoruz.
      Boeing Everett da çalışacak eşim bu bölgede ev bakmamızı önerir misiniz ? Şehir merkezine 40 45 dk mış anladığımız kadarı ile yaşayan insan profili nasıl ? güvenli bir yerde oturmak istiyoruz. Everett Bölgesinde çalışan biri için ev tutması için nereleri önerirsiniz önerilerini bekliyoruz 🙏🏻

      Diğer Eyaletler içinde yayımlandı
      K
      ksevvalyld
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @ksevvalyld Herkese merhabalar aos mülakatımız bugün olumlu sonuçlandı çok şükür biraz stresli ve zorlayıcı geçse de en sonunda tebrik ederim gün içinde onaylayacağım dedi mülakatı yapan memur.
      Eşimin bedelli askerliğine çok takıldı sebebini anlamadığımız şekilde,4 adet word hemen soru hazırladı ve çıktı verdi eşimin soruları yazılı olarak cevaplamasını istedi imza ve tarih atarak. Tahmin ettiğimiz gibi evliğimiz Green karttan sonra olduğu İçin onun hakkında baya soru sordu yanımızda albümümüz vardı içinden rastgele fotoğraf seçip ama özellikle aile ,düğün ve arkadaşlar ile olan fotoğrafları seçti önceden teslim ettiğimiz dosyanın içine ekledi, doğum belgesi, evlilik cüzdanı bunları alıp fotogobi yaptı. Onun dışında diplomalarımıza bakmadı lise üniversite hiçbirini istemedi, aos fee paid makbuzunu beklemeden dosyamızı yollamıştık onu da istemedi ama ben çıkarken özellikle verdim sıkıntı olmasın diye birde biz çevirmen getirmiştik yanımızda onu içeri almadı gerek yok biz sağlarız dedi ama sağlamadılar çevrimende. Ama ilk başta j1 olarak gelmiş nasıl İngilizce olmaz dedi bende hiç yok değil ama hata yapmak istemiyorum o yüzden çevirmen ile girmek istedim dedim. Daha sonra anlamadığım yerlerde eşimin bana çeviri yapmasına izin verdi açıkcası biraz şey bir tavrı vardı çabuk bitsin sıradakine geçeyim bir tavır vardı çevirmen alsa içeri ayrı ayrı bir mülakat olacağı için süre uzayacaktı odalarda 2 kişi için sandalye var. Birde memurun masası ve kendi sandalyesi, daha önceden parmak izi ve fotoğraf çekimi yapılmıştı ama yine fotoğraf ve parmak izi alındı. Toplamda 7.30 olan mülakata 1 saat 10 dk sürdü. neden aos yapıyorsunuz neden Türkiye’de mülakat beklemediniz gibi sorular gelmedi veya turisti vizesi ile aos nereden biliyorsunuz gibi sorular gelmedi açıkcası biz bunları bekliyorduk ama gelmedi daha enteresan şeylere takıldı bence.
      6 Haziran’da ülkeye giriş yapmıştık, case numaramız 71xx di, Temmuz submitliydik.
      27 Haziran da dosyamızı Uscis yollamıştık, 3 Ağustos parmak izi randevusu gelmişti fakat biz walk in yaparak 25 temmuzda parmak izimizi vermiştik, 19 Eylül’de mülakat tarihimizi almış olduk yani toplamda doysa gönderim tarihimizden 84 gün sonra mülakata girmiş olduk kartında 1 haftaya geleceğini söyledi mülakatı yapan memur. 🙏🏻

      Ayrıca süreç boyunca dosyalarımızı titizlik ile hazırlayan ve her aradığımızda sorularımızı ayrıntılı bir şekilde açıklayan danışmanımız @Figen hanıma çok teşekkür ederiz.

      Telegram kullanacı adım: KSevvalCelik

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      K
      ksevvalyld
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @ksevvalyld Güncelleme yapıyorum 19 Eylül Sabah Saat: 7.30 mülakat randevusu almış bulunuyoruz.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      K
      ksevvalyld
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @gucarslan, içinde söyledi: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @yeuxdisent yasadışı olan bir konu için size tavsiyede bulunamam.

      Merhabalar,

      DV 2022 talihlisiyiz
      Case numaramız 7xxx
      Submite tarihimiz Temmuz
      Mayıs ayı sonu açıklanan Haziran mülakatlarıda açıklanınca ve yine sıra yine gelmeyince 6 Haziran Washington, D.C. den Aos yapmak üzere ülkeye B1/B2 vize türü ile giriş yaptık, iki kişilik bir aileyiz adam başı 10 bin er dolar ile giriş yapabiliriz diye bildiğimiz için ülkeye 18 bin dolar ile girmeye çalıştık fakat daha sonra eşimin pasaportu bir kutuya koyup polisler çektiler benim geçmeme izin verdiler ama eşimi yalnız bırakmak istemediğim için bende onunla birlikte bekleme salonuna gittim düşünüldüğü kadar korkunç bir yer değil ama yine de insan tedirgin oluyor kapıda memur ne kadar para ile girdiğimizi sormuştu doğrusunu söyledik bizde adam başı 10 bin er dolar olarak bildiğimiz için sorun olacağını düşünmemiştik ama aile olduğumuz için aile olarak 10 bin dolar ile giriş yapabilirmişiz polisleri ikna etmek için eşim bayağı bir dil döktü iş yerinden aldığı çalışma belgelesi paranın bir kısmını iş yerinin verdiğini buarada bir fuara katılacağını (Fuar biletleri seyahat planımızın vb herşeyin çıktıları vardı hepsini gösterdik)
      söyledi. Buaradan sonra arkadaşımızın yanına Pittsburgh, Pensilvanya gideceğimizi ve araba kiraladığımızı gösterdik kiralama ücretlerin yüksek olduğunu vb gösterdi eşim sonunda polis ikna oldu ve geçmemize izin verdi( buarada isterse parayı sayma fazlasını alma hakkı varmış doğru söylüyorsun değil mi sayarım bakta dedi zaten) önemli olan kendinizden emin bir şekilde sorulanlara cevap vermek ayrıca ülkeye girmeden önce bütün uygulamaları, e mailleri, Green kart hakkında olabilecek herşeyi sildik, girişte benim parmak izimi aldılar ama eşimin almadılar sebebini anlayamadık.Sonuç olarak biraz stresli olsada giriş yaptık.
      Aos sürecimiz şuan Pittsburgh, Pensilvanya devam ediyor. Gelir gelmez hemen banka hesabı açtık ve kcc ödenmesi gereken fee ücreti için geçici Çek talep ettik ardından hemen fee ücreti için çeki doldurup kcc gönderdik.

      Dosya Numarası: 2022EU000007XX
      KCC Fee ödemesi: 08/06/22
      Sağlık raporu:16/06/22 gelir gelmez randevu almaya çalıştık en erken tarih buydu, ve evrakların hazırlanması ile 21/06/22'de raporu teslim aldık. Ayrıca adam başı 3 aşı ve idrar,kan için 750 $ ödedik
I-485 Gönderim : 24/06/22 gönderim Usices eline 27/06/22'de ulaştı.
NOA Tarihi :07/07/22
Biometrics Randevusu : 03/08/22 olarak gelmişti ama walk in yaptık ve 25/07/22 verdik 
Mülakat Tarihi : 
Green Card :

      Mülakat tarihimiz gelince tekrar bilgilendirmek amaçlı yazacağım, süreç şuan hızlı ilerliyor gibi biz gidişattan memnunuz inşallah biran öncede mülakat gelir veya mülakatsız kartın geldiği arkadaşlarda oldu umarım öyle olur daha hızlı olur bizim için öyle bir durum söz konusu olursa.
      Ayrıca sorusu olan arkadaşlar İçin Telegram kullanacı adımı paylaşıyorum: KSevvalCelik

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      K
      ksevvalyld
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      Merhabalar,

      DV 2022 talihlisiyiz
      Case numaramız 7xxx
      Submite tarihimiz Temmuz
      Mayıs ayı sonu açıklanan Haziran mülakatlarıda açıklanınca ve yine sıra yine gelmeyince 6 Haziran Washington, D.C. den Aos yapmak üzere ülkeye B1/B2 vize türü ile giriş yaptık, iki kişilik bir aileyiz adam başı 10 bin er dolar ile giriş yapabiliriz diye bildiğimiz için ülkeye 18 bin dolar ile girmeye çalıştık fakat daha sonra eşimin pasaportu bir kutuya koyup polisler çektiler benim geçmeme izin verdiler ama eşimi yalnız bırakmak istemediğim için bende onunla birlikte bekleme salonuna gittim düşünüldüğü kadar korkunç bir yer değil ama yine de insan tedirgin oluyor kapıda memur ne kadar para ile girdiğimizi sormuştu doğrusunu söyledik bizde adam başı 10 bin er dolar olarak bildiğimiz için sorun olacağını düşünmemiştik ama aile olduğumuz için aile olarak 10 bin dolar ile giriş yapabilirmişiz polisleri ikna etmek için eşim bayağı bir dil döktü iş yerinden aldığı çalışma belgelesi paranın bir kısmını iş yerinin verdiğini buarada bir fuara katılacağını (Fuar biletleri seyahat planımızın vb herşeyin çıktıları vardı hepsini gösterdik)
      söyledi. Buaradan sonra arkadaşımızın yanına Pittsburgh, Pensilvanya gideceğimizi ve araba kiraladığımızı gösterdik kiralama ücretlerin yüksek olduğunu vb gösterdi eşim sonunda polis ikna oldu ve geçmemize izin verdi( buarada isterse parayı sayma fazlasını alma hakkı varmış doğru söylüyorsun değil mi sayarım bakta dedi zaten) önemli olan kendinizden emin bir şekilde sorulanlara cevap vermek ayrıca ülkeye girmeden önce bütün uygulamaları, e mailleri, Green kart hakkında olabilecek herşeyi sildik, girişte benim parmak izimi aldılar ama eşimin almadılar sebebini anlayamadık.Sonuç olarak biraz stresli olsada giriş yaptık.
      Aos sürecimiz şuan Pittsburgh, Pensilvanya devam ediyor. Gelir gelmez hemen banka hesabı açtık ve kcc ödenmesi gereken fee ücreti için geçici Çek talep ettik ardından hemen fee ücreti için çeki doldurup kcc gönderdik.

      Dosya Numarası: 2022EU000007XX
      KCC Fee ödemesi: 08/06/22
      Sağlık raporu:16/06/22 gelir gelmez randevu almaya çalıştık en erken tarih buydu, ve evrakların hazırlanması ile 21/06/22'de raporu teslim aldık. Ayrıca adam başı 3 aşı ve idrar,kan için 750 $ ödedik
I-485 Gönderim : 24/06/22 gönderim Usices eline 27/06/22'de ulaştı.
NOA Tarihi :07/07/22
Biometrics Randevusu : 03/08/22 olarak gelmişti ama walk in yaptık ve 25/07/22 verdik 
Mülakat Tarihi : 
Green Card :

      Mülakat tarihimiz gelince tekrar bilgilendirmek amaçlı yazacağım, süreç şuan hızlı ilerliyor gibi biz gidişattan memnunuz inşallah biran öncede mülakat gelir veya mülakatsız kartın geldiği arkadaşlarda oldu umarım öyle olur daha hızlı olur bizim için öyle bir durum söz konusu olursa.
      Ayrıca sorusu olan arkadaşlar İçin Telegram kullanacı adımı paylaşıyorum: KSevvalCelik

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      K
      ksevvalyld
    • 1 / 1