merhabalar bende submit ettim şimdi evleneceğim ve mülakat tarihi alınca ds 260 ı açtırıp eklemeyi düşünüyorum fakat dosyamı açtırmak için nasıl bir mail atmalıyım örneği var mıdır ne yazılmalı sıra numaram da riskli mi sıra gelir mi ne olur bilemiyorum.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
K
kr7baba tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: ABD Yolunda EvlilikAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı