• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. kfreeman
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 0
    • Konu 2
    • İleti 25
    • En İyi 6
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    kfreeman tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      Takip ettigim ve bildigim kadariyla PD'leri 08SEP20'a kadar olanlari almaya devam edecekler, sonrasindakileri su an durdurmus durumdalar. Kac ay surecegi belirsizdir.

      Alttaki tablonun halen C olmasi da, aciliyeti olanlar icin halen aktif oldugu anlaminda diye biliyorum. Aciliyet durumu olanlar buraya goz atabilir. https://www.uscis.gov/policy-manual/volume-1-part-a-chapter-5

      PD: July 23, 2021
      AR: Feb 21, 2022

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      kfreeman
      kfreeman
    • RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)

      @recepu Gecmis olsun. Kayit yapilmamisa oncelikle SSS arayip onlara bildir veya email at SIL mektubunu almak zorundasin. Onlar zaten biliyorlar sana hemen gonderirler. Yada kendin iste. Mulakatta bu isin arkasindan kostugunu bilsinler. Mulakat gunu ise senin durumun nedir neden yapirmadin bilmiyorum ama olan biteni acikca anltman gerekiyor. Ben durustce anlattim, kayit yapildigini sanmistim belge imzalamistim dedim, o zamanki belgeyi cikardi gosterdi. Sonra biraz bekleticez arastiricaz dedi, sonra da sorun cikmadi onay verdiler bana.

      Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
      kfreeman
      kfreeman
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      @crazycells Benim receipt ilk olarak CA dı. Sonradan sorduğumda Vermont olarak değiştirmişler. İş yoğunluğuna baksalar CA 24 ayda sonuçlanırken Vermont 2019 dan beri bekleyenler var ve bekleme süresi 34 ay’dı o zaman. Şu an CA 28 Vermont 38 aya çıktı. 😀 Halen bekliyoruz. 757. Gün.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      kfreeman
      kfreeman
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      @mserdarkilic, içinde söyledi: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      Merhaba,
      Eşim Greencard sahibi ve benim de B1/B2 vizem var. Ekim’de Atlanta’ya gidip GC için başvuru yapacağız. F2A için Georgia’da bekleme süresi hakkında nereden bilgi alabiliriz?

      Ayrıca kendi kafalarına göre servis daha sonra bile yerinizi değiştiriyorlar. Bizzat yaşadım. Size bilgi gelmiyor değiştiğine dair. Emma diye bir live chatten sorguladığınızda ancak öğrenebilirsiniz.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      kfreeman
      kfreeman
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      @Atılay-Yeşilada Vatandaş olduğunuz anda kategorinizi CR1 ile değiştirebilirsiniz diye biliyorum. Bu şekilde süreç hızlanmış olur.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      kfreeman
      kfreeman
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      Green cardılı olarak F2A vizesine başvurduk. Bekleme sürecindeyiz. Bu arada turist vizesi aldık. Süreç sona erene kadar yada interview ABD ile değiştirme veya eşini ABD de tutmanın yolları var mı acaba?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      kfreeman
      kfreeman
    • 1 / 1