Selamlar herkese, nasılsınız? Başvuru sürecinde soru sordum bayağı ama halen okuyorum forumları sürekli yazma fırsatı işten güçten kalmıyor zeytin toplarken. Tekrar düşerim foruma yakında. Keyifler, sağlıklar yerindedir inşallah herkesin.
kendinifavlayan tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@WhiteK Başvurup senden benden istekli olanlar muhtemelen onlar.
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@sytahmt Teşekkürler, iyiyim ben de hocam. Çalışmaya devam

-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Günaydın, iyi haftasonları millet. Nasılsınız?
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Selamlar herkese, nasılsınız? Var mı yeni sorular cevaplar

-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@diablo_ercan Beklemiyordum hepsinin yapılı olmasını ama hocam. Öyle çıktı vallahi.
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Emre-Kurtulmuş Ödeme yapıldığını biliyorum da onun için sordum zaten. Tamamen duygusal demek ki

-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@diablo_ercan Sohbet ediyoruz yahu. Aynı zamanda da olası tüm soruların cevapları da ortaya çıkıyor işte.
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Emre-Kurtulmuş, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
@Lossantosdy Yaşınızla bağlantılı olarak bazı aşıların kayıtlarına ulaşamayabilirsiniz, aşıların kanıtlarına ulaşsanız da bunları kabul edip etmemek unganların insiyatifine kalmış. Eğer e devlette aşı geçmişinizde gözüküyorsa çıkarıp götürebilirsiniz fakat genelde belli aşıları vurulmuş olsanız bile tekrar yapıyorlar
Tekrar yapmalarındaki sebep ne peki? Biliyor musunuz? Duygusal mı? Yoksa tıbbi bir amaçla mı?
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@SUAT-GUNAY, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
bunu da ilk defa duydum.
GreenCard kazananlara ABD Hükümeti uçak biletini de vermiyormuş, kalacak yer-yurt da.
Her şeyi kendin karşılıyormuşsun.
Ne saçma

A-aaa! Ne demek bilet parası vermiyorlar, iş vermiyorlar! Böyle saçmalık olmaz! Bir de para harcayalım oldu olacak! Bize öyle denmedi ama.
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Aşı takvimime baktım da ben, Tabloyu ful doldurmuş bizim anne-baba
. Pekiştirme aşılarına kadar hepsi yapılmış vallahi. -
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@HitMachine, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
Giderlere baktığımızda;
1.000 USD (Konsolosluk Vize + Doktor aşı vb.) x Kişi Sayısı
1.000 USD (Uçak Bileti) x Kişi Sayısı
10.000 USD (Amerikada Araba Alımı)
1.500 USD (İlk gittiniz otel veya airbnb) x Ay
500 USD (Aylık yemek ve temel ihtiyaçlar) x Kişi sayısı x AyKişisel tespitimdir, farklılık tabiki eyalet ve kişi bazlı olacaktır.
En az 3 aylık ihtiyacınızı karşılayacak paranız olması gerek diye düşünüyorum.
Bu verilere göre;
1 Kişi için >>> 18.000 USD *(sadece oda kiralayıp maliyeti -2.000usd kadar düşürebilir.)
2 Kişi için >>> 21.500 USD
3 Kişi için >>> 25.000 USD
4 Kişi için >>> 28.500 USD *(bebek vb. var ise ihtiyaçlar artacaktır, bebek varsa +2.000usd üstüne koymak lazım.)Ayrıca sağlık sigortası yaptırmanız gerekmektedir. Buda kapsamına göre kişi başı aylık min.200usd dir. Başta bu yapılabilir ama çocuklu aileler daha kapsamlı isteyebilir. Bunlarda aylık 400-500usd arası.
Katılmakla beraber 3 aydan biraz daha fazlasını garanti altına almakta fayda var derim ben.
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@academicus, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
yaptık bakalım başvurumuzu, herkese hayırlı olsun tekrar.
Bol şans hocam

-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Ahmet-Tiryaki, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
Ben birseyden bahsetmek istiyorum.bunu Bana amerikada pizza dukkani olan biri demisti yillar once.bu kisinin pizza dukkanina surekli gelen siyahi paspal biri gelirmis pizza yemege.gorsen para verirsin diyordu.adam demiski bu kisiye cevrende green carda basvuran varmi demis.oda demiski su var tanidigim.adini soy adini dogum tarihini yaz ver demis.buda yazmis vermis. Ve cocuk ilk basvurusunda kazandi....duruma cok saskin sansmiydi gercektenmi ise yaradi bilmiyorum dedi.dedim adami bul banada ciksin.adami daha gormuyorum dedi.....bence yalan

Hocam affına sığınarak söylüyorum. Geçenlerde de bir kız/kadının green card profesörü olduğunu söylemiştin. Bence hurafe/efsanelere fazla dalma. Dünyanın her yerinde olduğu gibi bu çekilişte de dönen bir şeyler olabilir. Ama biz bunu asla bilemeyeceğiz gibi duruyor. Click-bait video çekenler çok fazla var, çıkma şansını artıracak ipuçları vs. başlıklarla. Hiçbirine aldırış etme bence. Başvuruyu yaptıysan umutla bekleyeceğiz

-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Başvuru yapalı 4 gün oldu daha. Gelmez bu mayıs
. Forumda fazla takılmayayım diyorum unutayım diye, ama her boş kaldığımda burada buluyorum kendimi. -
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Hopasej, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
@gnollzy Umarım şans yüzünüze güler.
Dün tanıştığım kişi 2016'da ilk kez başvurmuş, hem kendi adına hem eşi adına ayrı ayrı başvuru yapmışlar. İkisine birden çıkmış

Şans olunca her şey mümkün
Böyle bir durumda sevinmekten öte bir nebze üzülürüm de. Umurumda olmaz desem yalan olur yani.
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gnollzy, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
@kendinifavlayan, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
Evveli gün sormuştum gören ya da bilen çıkmadı sanırım. Tekrar sormuş olayım bilgisi olan var ise yardımcı olabilir mi? ABD'den sponsor iş teklifi ile green card aldığımızda teklifi yapanın bir sorumluluğu oluyor mu? Teklif gelen yerde çalışma şartı ne kadar süre oluyor?
(Kesin bilgi değildir)
Bildiğim kadarıyla sponsor olacak kişi geçmiş mali yılın vergi bildirimleriyle birlikte ilgili kurumlara belli bir teminat tutarı gösteriyor ve sponsor olduğu kişinin kamu yükü ya da olası diğer sorunlarda sponsorun gösterdiği teminat tutarından rücu ediliyor. Çalışma zorunluluğunu bilmiyorum ancak başka bir firmaya geçeceksen mevcut sponsorun teminatını çekerek yeni firmanın teminatı göstermesi gereklidir diye düşünüyorum.
Teşekkürler bilgi ve fikirleriniz için.
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ayvalik10, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
@kendinifavlayan @FreeWoRLD kendisi aynı bu yöntemle yıllardır yaşıyor vakit bulup gelirse aklında ki her soruyu ona sorabilirsin. ayrıca bu forumda her soru için başlıklar var senin işini görecek başlıkları aşağıya koyuyorum
https://yesilkartforum.com/forum/topic/103/h1b-çalışma-vizesi/302
Teşekkürler.
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
H1 vizesi ile eşimizi alabiliyor muyuz peki?