@civilengineer_83 Merhaba, bilgilendirme için çok teşekkürler, ben de 2005 Kırıkkale Üniversitesi mezunuyum, yurtdışı Construction Management deneyimim oldu 13 sene. Acaba Amerika'da diplomamız direkt geçerli mi, siz bir denklik alıp mı çalışmaya başladınız, eğer varsa denklik işlemini nasıl ve nereden çözdünüz sormak istedim, ilginiz için teşekkürler
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
K
kadirozyurt tarafından gönderilen iletiler
-
RE: ABD'de Denklik ve Diploma Kabulü (Mühendislik)Mühendislik ve Mimarlık içinde yayımlandı
-
RE: İnşaat MühendisliğiMühendislik ve Mimarlık içinde yayımlandı
Merhaba, bilgilendirme için çok teşekkürler, ben de 2005 Kırıkkale Üniversitesi mezunuyum, yurtdışı Construction Management deneyimim oldu 13 sene. Acaba Amerika'da diplomamız direkt geçerli mi, siz bir denklik alıp mı çalışmaya başladınız, eğer varsa denklik işlemini nasıl ve nereden çözdünüz sormak istedim, ilginiz için teşekkürler