Ustraveldocs'tan kaydımızı yapamıyoruz ülke Hongkong görünüyor hala. Ankara'dan mülakata gireceğiz. 3-4 defa Case açtım fakat sonuca ulaşamadım.Çğarı merkezine tatilden ötürü ulaşamıyorum. Asıl talihli benim. Eşim adına hesap açıp ordan kendimi mi eklesem, farklı mail adresiyle hesap açıp ordan mı ilerlesem bilemedim. Hangisini önerirsiniz?
insallahcikar07 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Bende de aynı durum var. HongKong'tan Ankaraya taşımıştım. Pasaport numaramı vs hiç girmedim. Farklı bir kullanıcı adıyla hesap açtım. Orda herhangi bir kısıt yok. Ülke seçimini vs kendim yapabildim. Yeni hesapla ilerlemek sıkıntı yaratır mı?
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ufuk-acar Maddi tasarruf için yapılan aşıları pek istemiyorlarmış. Siz hali hazırda olduğunuz aşıları gösterir yasal bir belge götürürseniz saydıkları aşılar olmuş. Forumda o şekilde tecrübeler var.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Spectator O zaman pause kararı kalkınca vizeyi basacaklar ve expire date’i 17 Mart(sağlık kontrolüne gireceğim tarih)+6 ay yani 17 Eylül gibi mi olacak. Biraz garip geldi.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba.
Pause kararı kalkar vizelerimizi alırsak, vizenin son günü vizenin basıldığı gün+6 ay mı oluyor yoksa sağlık muayenesi olduğumuz gün+6 ay mı? -
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Ankara'da sağlık kontrolüne girmeden vize görüşmesine katılan var mı? Görüşme sırasında herhangi bir problem yaratıyor mu?
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Unganlardan gelen mail'de "We do not accept those vaccine cards produced in the last 30 days" gibi bir bilgi notu var. Konsolosluk görüşme tarihi son anda verildiği için 1-2 gün önce aldık aşı kartını ve haftaya da sağlık kontrolüne gidiyoruz. Tüm aşıları, çocuk da dahil tekrardan mı yapacaklar bu durumda?
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Eşimin ve benim küçükken olduğumuz ameliyat var. Bunun için epikriz raporuna ulaşamıyoruz. E-devlette mevcut değil. Hatta benim ameliyat olduğum hastane yıkıldı.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar,
Unganlara gitmeden Antikor testi yaptırmaya gerek var mı? -
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Bizim de aynı şekilde 1 Nisan. Herkese hayırlı olsun.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Aslan-3 Evet ben de aynı şekilde mülakat planlandıktan sonra attım. ceac sitesinde Ankara görünüyor şuanda.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Aslan-3 iletinizi gördüm. Bana da aynı mail geldi. Mülakat aldıysanız mülakat yerinizi Viyana olarak ESC sayfasında görmeniz normal geldi bana. Benim de Hongkong görünüyor. Ben ceac.state.gov adresinden kontrol ettiğimde “your case is currently at ANKARA” olarak görüyorum. Taşıdıklarına dair mail gelmeden önce Hongkong görünüyordu.
Şuan Ankara’ya herhangi bir mail atmam gerekir mi, içeriği ne olmalıdır o konuda kararsız kaldım. -
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Mülakat için uzun süre izin alamadığım için dosyamı HONGKONG'tan ANKARA'ya taşıdım. KCC her türlü konuda Ankara'yla iletişime geçmem gerektiğini söyledi. Yeni bir mülakat tarihi almak için Ankara'ya nasıl bir mail atmalıyım? Bundan sonraki süreç nasıl ilerliyor bilgi verirseniz sevinirim.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar, Hongkong ile alakalı herhangi bir gelişme var mı? Mülakata giden var mı? Bangkok vize görüşmesi için oturum istemiyor diye anlıyorum ama Hongkong ile alakalı bir bilgiye ulaşamadım.
Teşekkürler. -
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba. 2007 yılında Work&Travel ile Amerikaya gittim. İlk gün sosyal güvenlik ofisinde ismimi yanlış yazmışlar. SSN kartım harf hatasıyla birlikte geldi. Sonrasında vergi iadesi almak için dönüş yolunda sosyal güvenlik ofisine tekrar gittim ve "İlgili kişinin ismi yanlış yazılmıştır. Bu sosyal güvenlik ofisinin hatasıdır" şeklinde bir kağıt aldım. Kağıt şuan elimde değil. Vergi iadesini bu şekilde aldım. DS-260 ı doldururken SSN var şeklinde mi doldurmalıyım?
Teşekkür ederim.