• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. insallahcikar07
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    I
    • Profil
    • Takip Edilenler 3
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 15
    • En İyi 1
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    insallahcikar07 tarafından gönderilen iletiler

    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Ustraveldocs'tan kaydımızı yapamıyoruz ülke Hongkong görünüyor hala. Ankara'dan mülakata gireceğiz. 3-4 defa Case açtım fakat sonuca ulaşamadım.Çğarı merkezine tatilden ötürü ulaşamıyorum. Asıl talihli benim. Eşim adına hesap açıp ordan kendimi mi eklesem, farklı mail adresiyle hesap açıp ordan mı ilerlesem bilemedim. Hangisini önerirsiniz?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      I
      insallahcikar07
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Bende de aynı durum var. HongKong'tan Ankaraya taşımıştım. Pasaport numaramı vs hiç girmedim. Farklı bir kullanıcı adıyla hesap açtım. Orda herhangi bir kısıt yok. Ülke seçimini vs kendim yapabildim. Yeni hesapla ilerlemek sıkıntı yaratır mı?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      I
      insallahcikar07
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @ufuk-acar Maddi tasarruf için yapılan aşıları pek istemiyorlarmış. Siz hali hazırda olduğunuz aşıları gösterir yasal bir belge götürürseniz saydıkları aşılar olmuş. Forumda o şekilde tecrübeler var.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      I
      insallahcikar07
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Spectator O zaman pause kararı kalkınca vizeyi basacaklar ve expire date’i 17 Mart(sağlık kontrolüne gireceğim tarih)+6 ay yani 17 Eylül gibi mi olacak. Biraz garip geldi.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      I
      insallahcikar07
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Merhaba.
      Pause kararı kalkar vizelerimizi alırsak, vizenin son günü vizenin basıldığı gün+6 ay mı oluyor yoksa sağlık muayenesi olduğumuz gün+6 ay mı?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      I
      insallahcikar07
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Ankara'da sağlık kontrolüne girmeden vize görüşmesine katılan var mı? Görüşme sırasında herhangi bir problem yaratıyor mu?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      I
      insallahcikar07
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Unganlardan gelen mail'de "We do not accept those vaccine cards produced in the last 30 days" gibi bir bilgi notu var. Konsolosluk görüşme tarihi son anda verildiği için 1-2 gün önce aldık aşı kartını ve haftaya da sağlık kontrolüne gidiyoruz. Tüm aşıları, çocuk da dahil tekrardan mı yapacaklar bu durumda?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      I
      insallahcikar07
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Eşimin ve benim küçükken olduğumuz ameliyat var. Bunun için epikriz raporuna ulaşamıyoruz. E-devlette mevcut değil. Hatta benim ameliyat olduğum hastane yıkıldı.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      I
      insallahcikar07
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Merhabalar,
      Unganlara gitmeden Antikor testi yaptırmaya gerek var mı?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      I
      insallahcikar07
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Bizim de aynı şekilde 1 Nisan. Herkese hayırlı olsun.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      I
      insallahcikar07
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Aslan-3 Evet ben de aynı şekilde mülakat planlandıktan sonra attım. ceac sitesinde Ankara görünüyor şuanda.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      I
      insallahcikar07
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Aslan-3 iletinizi gördüm. Bana da aynı mail geldi. Mülakat aldıysanız mülakat yerinizi Viyana olarak ESC sayfasında görmeniz normal geldi bana. Benim de Hongkong görünüyor. Ben ceac.state.gov adresinden kontrol ettiğimde “your case is currently at ANKARA” olarak görüyorum. Taşıdıklarına dair mail gelmeden önce Hongkong görünüyordu.
      Şuan Ankara’ya herhangi bir mail atmam gerekir mi, içeriği ne olmalıdır o konuda kararsız kaldım.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      I
      insallahcikar07
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Mülakat için uzun süre izin alamadığım için dosyamı HONGKONG'tan ANKARA'ya taşıdım. KCC her türlü konuda Ankara'yla iletişime geçmem gerektiğini söyledi. Yeni bir mülakat tarihi almak için Ankara'ya nasıl bir mail atmalıyım? Bundan sonraki süreç nasıl ilerliyor bilgi verirseniz sevinirim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      I
      insallahcikar07
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Merhabalar, Hongkong ile alakalı herhangi bir gelişme var mı? Mülakata giden var mı? Bangkok vize görüşmesi için oturum istemiyor diye anlıyorum ama Hongkong ile alakalı bir bilgiye ulaşamadım.
      Teşekkürler.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      I
      insallahcikar07
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Merhaba. 2007 yılında Work&Travel ile Amerikaya gittim. İlk gün sosyal güvenlik ofisinde ismimi yanlış yazmışlar. SSN kartım harf hatasıyla birlikte geldi. Sonrasında vergi iadesi almak için dönüş yolunda sosyal güvenlik ofisine tekrar gittim ve "İlgili kişinin ismi yanlış yazılmıştır. Bu sosyal güvenlik ofisinin hatasıdır" şeklinde bir kağıt aldım. Kağıt şuan elimde değil. Vergi iadesini bu şekilde aldım. DS-260 ı doldururken SSN var şeklinde mi doldurmalıyım?
      Teşekkür ederim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      I
      insallahcikar07
    • 1 / 1