Ya ben birsey sormak istiyorum Ben 2018 yılından 2019 yılına kadar ingilterede 1 senelik dil eğitimi aldım Şimdi ise amerikaya dil eğitimi için yeniden başvurmak istiyorum
Sizce amerika 1 sene zaten İngiltere de dil eğitimi almışsın şimdi neden dil eğitimi almak için gitmek istiyorsun diyip Red verebilir mi yoksa 3 4 tane Avrupa ülkesi görmemi ve İngiltere de 1 sene kalmamı olumlu yönde görüp onay verebilir mi? Eğer başvuru yapmak istiyorsam nasıl bir bahane bulmam gerek yardımcı olursanız sevinirim
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
I
ilkerbkr tarafından gönderilen iletiler
-
Yeniden eğitim vizesi almak.Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı