randevu acilmiş
Handan.krks tarafından gönderilen iletiler
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@tncymz randevu sistemi maalesef ki bu şekilde oluyor sürekli sistem uzerinden kontrol ediliyor anlık actiklarinda hemen almak icin size önerim sürekli kontrol edin hafta ici özellikle hafta sonu pek bir şey olmuyor iptal eden olmadıgı surece
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@gucarslan teşekkür ederim bu konuda herkesin dikkatli olmasını söylemek istedim yani olurda sizden bir belge istiyorlarsa siz bu nasılsa eski buna gerek yok sonuncuyu götürelim demeyin boşanma belgesi her zaman orijinal olmalı ve fotokopi ile birlikte goturun ayrıca varsa mutlaka eski mahkeme kayıtlarıda Kapali bir dosya bile olsa açtırıp dosya detaylarını göstermeniz ve belgeleri eksiksiz halletmeniz gerekiyor aksi takdirde süreç uzar benim gibi

-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Herkese merhaba arkadaşlar bu sabah saat 08:00 de olan randevuma saat 7:30 da gidip sıraya girdim baya sıra vardı iceri girdiğimde 08:10 falandı güvenlik kontrolünü geçtim içeri girdim pasaportumu kontrol edip üstüne numara yapıştırdılar sıraya girdim sıram yanıncaya kadar sırada bekledim ne kadar süre bekledim bilmiyorum ama baya uzun sürdü sıram yanınca gidip evraklarımı teslim ettim benden pasaport iki adet resim sağlık raporu letter off marry I-134 benim ve çocuğum için tax return boşanma ve ölüm belgesi orjinli ve fotokopisi ilişkiye dair kanıtlar resimler. Evrakları teslim ettim ve bana tekrar sıraya girip beklemeye devam etmemi söylediler yan tarafta olan kısma geçtim sıramı bekledim sanırım saat 10:00 da sıra bana geldi yanda kapalı bir oda varmış seslendiler ama anlamadım sonra biri geldi çağırdı sorgu odası gibi bir yerdi bende şaşırdım ama sanırım çocukla olduğum içindi neyse mülakat Türkçe istemiştim ama adam İngilizce olurmu dedi bende biraz heyecanlı olduğumu ama deneyeceğimi söyledim başladık, önce sağ elimi kaldırdım doğru söyleyeceğime yemin ettim sonra sırayla benim ve çocuğumun parmak izi alındı ardından bana eşiniz Türkçe biliyor mu dedi bende eşim değil nişanlım dedim Türkçe bilmiyor dedim sonra nasıl tanıştınız dedi bende benim çalıştığım restorana geldi orda tanıştık dedim Temmuz ayında sonra ekimde beni tekrar ziyaret etti dedim ve 11 ay Brezilyada birlikte yaşadık dedim neden oraya gittiniz dedi nişanlımın işi için dedim sonra resimlere baktı bir tane kısa mavi elbise vardı üzerimde gelinliğe benziyor dedi hayır nişan resmi dedim sonda siz boşandınız mı dedi evet dedim ve nişanlımın birinci evliliği sordu birinci evlilik boşanma ikinci evlilik ise eşi vefat etti dedim nişanlımın birinci evliliğine ait olan belgenin orjinalini talep etti sarı kağıdı aldı ve o an eyvah dedim bana bir kâğıt verdi Amerika’ya geldiğinizde lazım olacak dedi ve pasaportlarınızı size geri vereceğim bize ilk evliliğin orjinalini ve pasaportunuzu bu sarı kâğıt ile birlikte bize teslim edin vizenizi onaylayalım dediler hem üzgün hem mutlu bir gün geçirdim. Burdan herekse söylemek istediğim şey şu kaç evlilik varsa hepsinin orijinal belgesini ve fotokopisini mutlaka yanınızda goturun simdi ben nisanlimkin bana orijinal evragi gondermesini bekleyeceğim.
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@bett MERHABA TAM OLARAK EMIN OLMAMAKLA BIRLIKTE VEKALETI SIZDEYSE BENCE SORUN OLMAZ AMA BENIMDE BIR COCUGUM VAR BEN MUVAFAKATNAME ALDIM YURT DISINA TATILE GIDERKEN ISTERLER DIYE AMA SIMDIYE KADAR LAZIM OLMADI VE VIZE GORUSMESINDEDE SORMADILAR AMA SISTEMLERINDE VARSA OORDA GORUYORLARSA O AYRI VE ZAMANINIZ VARSA RISK ETMEK ISTEMIYORSANIZ BENCE BIR AVUKAT TUTUN ALIN ICINIZ RAHAT OLSUN
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Sistemden sürekli kontrol etmeniz gerekiyor hiç belli olmuyor bu aralar çok sık açılıyor ve çok çabuk bitiyor bu sebeple sürekli kontrol şart biraz randevu alma kısmı stresli ama baska care yok bol şans diliyorum yakında bulacağınıza eminim

-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
8 aralık ve 15 aralık icin açıktı sonra ocak 19 açıldı falan takipte kalın lütfen bu aralar daha çok kontrol edin
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
randevu sistemi açık arkadaslar bekleyen varsa hemen alsın
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Arkadaslar bir sorum var k-1/k-2 olanlar dönüş yaparsa çok sevirim. Bugün randevumu aldım once odeme yaptım benim ve çocuğumun ikisini ayni anda yaptım sonra randevu ekranına geçtim ve randevu sectim ama tek tek olarak bir seçenek yoktu yada ikisini sec diye yani ben birsey secmedim randevu günü ve saati sectim sadece onayladım ve confirmation page de başvuranlar sayfasında benim ve çocuğumun adi var yani bu durumda onun randevusuda tamamı baska bir seçenek cikmiyor mesela çocuk icin randevu al yada kisi ekle gibi emin olmak icin bir hesap oluşturdum ayrı ama zaten bu başvuru sahibi mevcut diyor confirmation page de yazması olduğu anlamına geliyor dimi baska birsey yapmam lazimmi sizce?
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@ob16222 teşekkürler
tavsiyenizi dikkate aldım, evet yurt disina açık benim ve nisanlimin iki kartında bilgilerini ve adreslerimizi not ettim hemen copy past yapmak icin sanırım bunlar yeterli! -
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@ob16222 teşekkür ederim ve dediğiniz gibi iki formuda yanımda götürüyorum o gün, bu arada dün nişanlıma mail geldi benim bilgilerimi istediklerini yazan bugünde bana mail geldi Ankaradan dosyanız bize ulaştı diye umarım bir an önce randevu günleri açılır

-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Cok teşekkür ederim arkadaslar yardimlariniz icin ilk yaptigimi yükledim ama dediğiniz gibi ikisinida götüreceğim ve sorarlarsa acıklarım


-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
İzledim aslında ama o case kısmında ilk olarak USCIS olan yazdım ilk doldurduğum forma kafam karısınca ikince defa doldurup ANK olanı yazdım ve sisteme yükledim. ama anladigim kadarıyla USCIS olanı yazıyoruz ilk doldurdugum form sizce geçerlimi iki tane doldurdum çünkü ve ikinciyi yükledim! Google den baktım cevap bulamadım.
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@ny34ist Benim kafam iyice karisti!! ve iki defa yeniden doldurdum, birincisinde WAC ikinci doldurduğumda ANK olanı yazdım ve ais sistemine yenisini yükledim. ne yapmam gerektiği konusunda kafam allak bullak oldu
eğer WAC olması gerekiyorsa ilk doldurduğum formumu yüklemem lazım? ve iki dafa form doldurduğum icin birincisi iptal oluyormu otomatikmen? yoksa her iki formda kullaniliyormu hala? eğer silinmiyorsa birinci yaptığımı geri yükleyeceğim! lütfen yardım.. 
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@pelin-dikmen ben ds160 formunu doldurdum ama eski WAC ile baslayan numaramı yazdım ais uzerinden hesap oluşturup ekledim simdi düzenleyemiyorum yenisinimi doldurmam lazım
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
merhabalar bir konuda kafam karıştı ds160 formunu doldurduğumuzda hangi case numarasını yazmamız gerekiyor wac ile baslayanmi yoksa ank olarak baslayanmi / kendimiz icin k-1 çocuğumuz icin k-2 mi secmemiz lazım ve sokak okul adi gibi yerleri İngilizce olarakmi turkce olarakmi yazmamiz lazım anlamadım I-129f formunu doldurduğumda adresim farklıydı simdi baska bir adresteyim bu ds160 formunu doldurduğumda sorun yaratirmi yardimci olursanız çok sevirim

-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@edanurhk NOA2 de ANK kodu yok bu case numarası sizin dosyanız NVC ye gittiğinde sizin icin oluşturulacak ve nisanliniza iletilicek benim nişanlıma e-mail olarak geldi posta olarak da geliyormu bilmiyorum ama merak etmeyin yakında size ulaşır
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@ob16222 çok tesekkur ederim hesap açıp DS160 formumu dolduracağım hemen ve umarım randevu bulurum kısa zamanda
️