@crazycells İstenen her üç belgeyi ben de e-devlet üzerinden Türkçe alıp gönderdim bakalım nasıl cevap gelecek? Randevu tarihi bekliyorum artık. Geldiğinde yazarım dostlar.
grslarc tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells Bugün geldi email KCC'den. 1 Şubat 2019'a Ankara ABD Konsolosluğu'na randevu vermişler.
-
RE: Adli sicil kaydındaki suçlar ve göçmen vize görüşmesiYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells Evet 2 kaydım vardı para cezasına çevrilen topu topu 5.5 aylık mahkumiyet kararım her ikisini de dünya para verip yeminli tercümana çevirtip vermiştim ABD elçiliğine.
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells Teşekkürler inşallah bakalım bekleyeceğiz.
-
RE: GC Çekilişi ya da Kartı Kazandıktan Sonra Muhatap Olduğunuz En Tuhaf SorularGöçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
Abuk subuk bir sorusu da şöyleydi: şimdi ben sizinle evlenirsem ben de ABD vatandaşı olur muyum? Dur be DUYGU D. daha GC almadık bu ne RUSH..!
-
RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
DS260 formu sabıka kaydı bölümünde alkollü araç kullanma para cezası da yazılmak zorunda mı? 2014 yılında 60 Promil ile yakalanmıştım ve hapis cezası almamıştım çünkü 100 Promil üzerine 1 ay hapis cezası var.
-
RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells Ama e-devlet İngilizce vermiyor askerlik kaydını ve sabıka kaydını. Aslında Türkçe olanları da kabul ediyor olmalılar ve bir yerde de belirtiyorlar sanırım.
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells 1 Şubat. Mülakat tarihinden önce birkaç aylık erteleme istemem daha iyi olmaz mı acaba? Bir de nereye email göndermeliyim?
-
RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandıadresinde yapılan değişikliği görebilirsiniz. Artık mülakat tarihi vermeden önce belge gönderilmesini istiyorlar anlaşılan.
-
RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Bu arada sıkıntı yapmaya gerek yok çünkü elli bin yerde KCC'nin bir DS260 formunu reddetme yetkisi olmadığı tek yetkilinin konsolsun ta kendisi olduğu yazıyor.
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@bihterya Bana da 1 saat kadar önce aynı tarihe randevu vermişler. Oysa ben Şubat randevuları kapandı diye biliyordum.
-
RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@sfati O zaman yakında size de gelecektir bu email zira ben de yaklaşık 10 gün önce resubmit yapmıştım

-
RE: Adli sicil kaydındaki suçlar ve göçmen vize görüşmesiYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Benim para cezasına çevrilen 75-günlük ve 83-günlük iki ayrı mahkeme kaydım vardı. Topu topu 6 ay bile değil. Bugün mülakata girdim ve AP'ye kaldığımı söylediler. Yani mahkeme arşiv kaydı olanların direk vize alma şansı hiç yok.İlla ki AP diyor adamlar.
-
RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells Evet ds260 formunu alelacele doldurup ilk defa 4 Haziran'da gönderdim sonra mülakat tarihinin çok erken gelmesinden çekindiğimden 1 ay sonra geri çektim. Ardından 10 gün önce tekrar gönderdim ve bu mail geldi bana. 2019EU54.. Selamlar.
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells Evet belki sabıka kaydının ıslak imzalı tercümelerini istiyorlardır ben printer çıktılarını vermiştim. Şimdi ıslak imzalı çevirileri göndereceği bakalım. Çok teşekkürler.
-
RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells Çok teşekkürler. Belki AP sürecini öne çekmişlerdir ki çok iyi yapmış olurlar.
Prepare Supporting Documents