@gokalpcevik Merak eden varsa: böyle olması normalmiş (en azından benim durumuma göre), daha önce F-1 vizesi alan biriyle doğruladım.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
G
gokalpcevik tarafından gönderilen iletiler
-
RE: (F/M) Öğrenci VizeleriÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
-
RE: (F/M) Öğrenci VizeleriÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı

Selamlar, F-1 randevumu aldıktan sonra detaylarda aklıma bir şey takıldı. Randevuda Applicant Details -> Applicant Responses kısmındaki 2. ifade Yes olması mı gerekiyor? Hiç böyle bir şey sorulduğunu veya No dediğimi hatırlamıyorum. Bilgilendirecek olan biri varsa çok sevinirim.