Herkese merhaba, bilgilendirme için yazıyorum. Halihazırda turist vizesi olan yakınım 20 eylülde kanadaya giriş yaptı, 22 eylülde owp başvurdu bugün mail geldi 4 ekimde başvurusu onaylanmış 3 yıllık çalışma izni çıkmış. Normalde uçak bileti 3 ekimeydi rötar yaptığı için 5 gün ücretsiz erteledi belki de çıkış yapsa red gelebilirdi. İmkanı olanların sonuçlanana kadar kanadada kalması sanırım en mantıklısı. Her şey dilediğiniz gibi olur umarım. İyi forumlar.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
F
furkan3365 tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
furkan3365 tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
Herkese merhaba, bilgilendirme için yazıyorum. Halihazırda turist vizesi olan yakınım 20 eylülde kanadaya giriş yaptı, 22 eylülde owp başvurdu bugün mail geldi 4 ekimde başvurusu onaylanmış 3 yıllık çalışma izni çıkmış. Normalde uçak bileti 3 ekimeydi rötar yaptığı için 5 gün ücretsiz erteledi belki de çıkış yapsa red gelebilirdi. İmkanı olanların sonuçlanana kadar kanadada kalması sanırım en mantıklısı. Her şey dilediğiniz gibi olur umarım. İyi forumlar.