• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. furkan3365
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    F
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 1
    • En İyi 1
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    furkan3365

    @furkan3365

    2
    İtibar
    3
    Profil Görüntülemeleri
    1
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    furkan3365 Takip etme Takip Et

    furkan3365 tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      Herkese merhaba, bilgilendirme için yazıyorum. Halihazırda turist vizesi olan yakınım 20 eylülde kanadaya giriş yaptı, 22 eylülde owp başvurdu bugün mail geldi 4 ekimde başvurusu onaylanmış 3 yıllık çalışma izni çıkmış. Normalde uçak bileti 3 ekimeydi rötar yaptığı için 5 gün ücretsiz erteledi belki de çıkış yapsa red gelebilirdi. İmkanı olanların sonuçlanana kadar kanadada kalması sanırım en mantıklısı. Her şey dilediğiniz gibi olur umarım. İyi forumlar.

      Kanada içinde yayımlandı
      F
      furkan3365

    furkan3365 tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      Herkese merhaba, bilgilendirme için yazıyorum. Halihazırda turist vizesi olan yakınım 20 eylülde kanadaya giriş yaptı, 22 eylülde owp başvurdu bugün mail geldi 4 ekimde başvurusu onaylanmış 3 yıllık çalışma izni çıkmış. Normalde uçak bileti 3 ekimeydi rötar yaptığı için 5 gün ücretsiz erteledi belki de çıkış yapsa red gelebilirdi. İmkanı olanların sonuçlanana kadar kanadada kalması sanırım en mantıklısı. Her şey dilediğiniz gibi olur umarım. İyi forumlar.

      Kanada içinde yayımlandı
      F
      furkan3365