Arkadaslar bir sorum olacak F1 ile ilgili. Bir arkadasimiz F1 alarak ABD de mastera kabul edildi. Biliyorsunuz burada F1 ile calismak mumkun degil. Fakat TR de bir sirkete remote olarak calismak istiyor, bu durumda sigortasi isleyecek. Bu ABD bakimindan sorun yaratir mi?
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
Foggy Bottom tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: F1 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının 21 Yaş Üstü Bekar Çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı