Sevgili arkadaşlar Mülakat mailim biraz önce geldi..6 Nisan....Darısı tüm bekleyenlere...
esbay79 tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Congratulations! Our records indicate that you have submitted all required documentation to the Kentucky Consular Center and are ready to be scheduled for an interview when your case number becomes current. Interviews are scheduled numerically based on case numbers that have completed processing.
Sevgili arkadaşlar bu onay maili değil mi?Eğer öyleyse mülakat mailini mi beklemem gerekiyor?
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Belki katılmayacaksınız ama benim hala bir umudum var
Can çıkmadan yani 30 Eylüle kadar bekleyeceğim -
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Biz Bosnadayız...6 Nisanda randevumuz vardı bugün aradılar tüm randevuların iptal ettiklerini söylediler..Haziran başında tekrardan randevu için mail atmamız gerektiğini söylediler
Sağlık raporunu da aldık..inş daha fazla uzamaz -
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Yıkıldım.. Başka bir tarifi yok..🥺
-
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells cevabınız için teşekkür ediyorum
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Muhtaradana Bilgilrndirme için teşekkür ediyorum acaba iletişim için mail mi kullanalım arama mı yapalım tavsiyeniz ne olur?Hangi numarayı aramamız gerekir
-
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Ben de 2 defa turist vizesi reddi aldım
inş sorun olmaz -
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@imgey ikimize de aynı mail gelmiş..Numaramızda aynı sırada
hayırla sonuçlanır inş -
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Onay maili örneği var mı acaba?
esbay79 tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Telegram grubunuza alabilir misiniz?Özeldem mesaj attım ama alan olmadı
-
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Herkes Telegram grubuna mı yazıyor acaba?Bende merak içindeyim..
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@serdaragorn neden acaba ?Bilgilendirirseniz çok sevinirim
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Muhtaradana Öncelikle Hoşgeldiniz...Ben Bosna Hersek’te yaşıyorum..Burda yoğunluk gibi bir durum sözkonusu değil..Bahsettiğiniz dava ne zaman olacak bilginiz var mi?
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Sevgili arkadaşlar hiç mi umut yok
Hergün müjdeli bir haber görürüm umuduyla yaşıyorum..6 Nisanda mülakat vardı 4 ünde arayıp iptal ettiler🥺Belki boşuna bekliyorum ama beklemeye devam edeceğim -
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ahsenaydgdu Bilmşyorum ben yurtdışında yaşıyorum..6 nisanda mülakatım vardı arayıp iptal ettiler

-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Tüm kapılar kapanmadı...Biraz sabredelim bence 🥺
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Belki katılmayacaksınız ama benim hala bir umudum var
Can çıkmadan yani 30 Eylüle kadar bekleyeceğim -
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@merilon 30 Eylül de yeni bir açıklama mi olacak ben kaçırdım