@erdem8100 mesajı yeni gördüm. irtibatta olmakta yarar var. Telegram @erdemm yazarsanız sevinirim
erdem8100 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: Bekar ve tek gidecek varmıdır?Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hurricane fotoğrafçıya dert anlatmaktan daha kolay kendince ölçülendirmek :))
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
fotoğraf için şöyle bir tavsiye verebilirim. amerikan vizesi için deyip fotoğrafçıdan aldığınız fotonun yanında orjinal halini de mail atmasını isteyin. aldığınız fotonun muhakkak internetten uygunluğunu kontrol edin. uygun değilse kendi bilgisayarınızda istenilen ölçülerde kolayca orjinal halini boyutlandırabilirsiniz.
-
RE: Bekar ve tek gidecek varmıdır?Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar 2021 talihlisiyim. Bende yalnız gideceğim. Hem maliyetleri azaltabilmek hem de birbirimize destek olabilecek birileri ile gitmek isterim. İşleri biraz olsun kolaylaştırır diye düşünmüştüm. Özellikle ev arkadaşı olacak biriyle gitmek maddi olarak herkes için iyi olabilir. Yaşım 26. Birlikten güç doğar
aynı düşüncede olan arkadaşlar ulaşabilir.