@Cansu-Ardıhan evet yaptırdık. Ama gerek yokmuş
Enfiladissa tarafından gönderilen iletiler
-
RE: Amerika'ya Evcil Hayvan GötürmekYolculuk içinde yayımlandı
-
RE: Amerika'ya Evcil Hayvan GötürmekYolculuk içinde yayımlandı
@Joshua-Vanberg ikinci sahip olarak göstermeniz gerekiyor nişanlınızı. Direk uçuş yapmak daha mantıklı. Çünkü Avrupa titrasyon testi istiyor, fakat Amerika istemiyor. İç/dış parazit aşıları ve kuduz aşısı yaptırmak yeterli. Uçuştan 48 saat önce tarım orman müdürlüğünden yurt dışına çıkabilir belgesi alması gerekiyor refakatçinin.
-
RE: Amerika'ya Evcil Hayvan GötürmekYolculuk içinde yayımlandı
@Cansu-Ardıhan bence eşinizi ikinci sahip olarak karnesine işlettirin. Ben öyle yaptım. Getirecek kişiyi yazdırdım.
-
RE: Amerika'ya Evcil Hayvan GötürmekYolculuk içinde yayımlandı
@gok334 ucuz da bir test değil. Bence de yaptırmayın. Yani bir veteriner prosedürleri nasıl bilmez anlamıyorum. İnanın kaç yere sordum gerekli olup olmadığını. Herkes Amerika kediler için titrasyon istemiyor diyor. Demek ki benim de, sizin de veteriner sırf para kazanmak için hem bize hem kedimize eziyet edecek.
-
RE: Amerika'ya Evcil Hayvan GötürmekYolculuk içinde yayımlandı
Tekrar merhaba, sonunda kedimizi yanımıza getirecek bir refakatçi bulduk. Sormak istediğim; bildiğim kadarıyla Amerika kediler için kuduz titrasyonu istemiyormuş. Fakat İstanbul’daki veterinerimiz ısrarla gerekli olduğunu söylüyor. Daha önce Florida’ya titrasyon olmadan getiren oldu mu?
-
RE: Amerika'ya Evcil Hayvan GötürmekYolculuk içinde yayımlandı
@andac664 sadece bilgi almaya çalışıyorum. Ben de çocuğumu kargoya verme taraftarı değilim. Refakatçi arıyorum, bulamıyorum. Ben şu an burda turist statüsündeyim. Nasıl dönüp getiririm bilemiyorum. Çaresizim. O halde yardımcı olun ve öneri paylaşın.
-
RE: Amerika'ya Evcil Hayvan GötürmekYolculuk içinde yayımlandı
Merhaba, beni bilgilendirirseniz çok sevinirim. İnanın aylardır kedimi Amerika’ya nasıl getirtirim konusunu gece gündüz düşünüyorum. Getirecek kimseyi bulamıyorum. Pet kargolar varmış. Kedim İstanbul’da. Bildiğiniz bir firma var mı, ya da daha önce kargo aracılığı ile gönderen oldu mu?
-
RE: Amerika'ya Evcil Hayvan GötürmekYolculuk içinde yayımlandı
@fgunarslan merhaba, ülkeye girdikten sonra da tecrübelerinizi paylaşırsanız seviniriz. Çok kolay gelsin.
-
RE: Amerika'ya Evcil Hayvan GötürmekYolculuk içinde yayımlandı
@Dorsin-Baran merhaba, biz de turist vizesi ile götürmek istiyoruz. Fakat hiç bir yerde bilgi bulamadım. Siz bulabildiniz mi?
-
RE: Amerika'ya Evcil Hayvan GötürmekYolculuk içinde yayımlandı
Herkese merhaba, Amerika’ya turist vizesi ile yakın zamanda gitmeyi planlıyoruz. Sormak istediğim turist vizesi ile kedimizi götürebilir miyiz? Orada hava alanında bir sorun yaşar mıyız?
-
RE: Sağlık Sektöründe Meslek EdinmekSağlık Sektörü içinde yayımlandı
Merhaba,
Türkiye’de 20 yıl özel bir hastanede çalıştım. Açık öğretim fakültesi sağlık kurumları işletmeciliği bölümü 2.sınıf öğrencisiyim. Amerika’da bu bölüme devam etme şansım ve açık öğretim geçerli oluyor mu?